Perşembe, Mayıs 03, 2007

SEVMIYORUM BEN BU ISI!:)

Sevmiyorum ben bu isi. Bahsettigim "evisleri" konu basligi altindaki maddelerden sevmediklerim/iz:))

1-Mesela mutfak toplamayi, herseyi makineye yerlestirip ortaligi temizlemeyi seviyorum. Ama yikanmis bulasik makinesi bosaltmayi hic sevmiyorum.

2-Utu yapmayi hemen hemen cogunluk sevmez. Ben de sevmiyorum, zaten yapmiyorum da:))

3-Toz almayi ise hic ama hic sevmem, ama tozlu evi de sevmem.

Nevresim ise her hafta degismeli, ama yorgana takmak 3 dakikalik is bile olsa oncesinde ufff cekerim illaki, sevmem. yazin pike ile yatmak en rahati.

Peki ya sizin hic sevmediginiz 3 top ev isiniz neler?

Kuguboynu,theTembelistanli:))

21 yorum:

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
kurunane dedi ki...

1- ütü...ütü...ütü...
2- bul. mak. boşaltmak
3- ortalıktaki döküntüleri toplamak

KUGUU dedi ki...

3une de katiliyourm KURUcgm. Dizi dvmini da yazdinmi acaba buraya gelmeden, hemen oraya ucuyorum:))

Jilfeym dedi ki...

1-ütü
2-bulaşık makinesini boşaltmak
3-bulaşık makinesini doldurmak

gazel vakti dedi ki...

1.Çamaşır katlamak ve yerleştirmek
2.Evi toplamak oyuncaklarda dahil
3.Pazardan ve marketten aldıklarımı yerleştirmek.

Not:Ütüyü seviyorum.

renkler dedi ki...

1) nevresimleri değiştirmek
2) salata yapmak (Allahta o işi eşim yapıyor)
3) meyve soymak (Allahtan o işi de eşim yapıyor)

Diğerlerine büyük bir aşkla bağlı olmasam da yapıyoruz işte...

Nasıl geçti habersiz... dedi ki...

cevap veriyorum:
E= hiçbiri
nefret ,nefret,nefret hııır nefret

ben yemek yapmayı bile sevmiyorum. hele sebze, tamda dün eşime dedimki,ya bana bir yemek yapan olsa, bol bol sebze hep olsa, acıktıkça onu yer,o zamanda ne güzel zayıflarım. :(
ben içim ezildikçe,eee her içim ezildiği an da muz neyim olmuyor yani ki acaip çok alırım pazardan.kat kat gizli taşırım ki,milletin ağzı sulanmasın bu ne yaa demesin diye.:( neysee
ben Ülker peki ,halley yiyorum o anlarda.
bak ahçı olsa halbuki:P: dolapta hep olsa mesela şöyle zeytinyağlı taze fasulye,kışın ıspanak,pazı. ben onları yerim işte.:):P

KUGUU dedi ki...

GULFIcgm ben bulasik makinasi doldurmayi seviyorum
GAZELcgm utu seven nadir insanlardan olmalisin:)
Aaa birde camasir asmak ve toplamak katlamak hosuma gider benim. Ama sonra dag gibi yigilsin utu icin oraya kadar muhabbetim:)
RENKLERcgm esin sagolsun ne diyelim tatlim:)) Guzel isbolumu yapmissiniz demekki.

KUGUU dedi ki...

ooo YAGMURcgm kim istemezki evde hazir bir ahci, hatta olmusken birde evisi de yapan yardimci da olsun... olalalla:)

Benim Hayatim dedi ki...

1-yemek yenilen masayı toplamak (masayı silmek ıyy)
2-ütüyü severim yerleştirmek zor gelir bırakır kaçarım annem sağ olsun
3-cam silmek

renkler dedi ki...

Evet iş bölümümüz harika: Ev temizliği, yemek, mutfan, banyo temizliği, çocuk bakımı, ütü vb benim, salata meyve soyma eşimin:-)

Ayçiçeği dedi ki...

Ben de ütüyü sevmem. Bu yüzden her hafta ütüye yardımcım geliyor.
Nevresimleri de o değiştiriyor.

Fakat bunlar dışında evi derleyip toplamak, yemek pişirmek hoşuma gidiyor.

Yani sıralama yapacaksam eğer,
1. ütü
2. nevresimleri değiştirmek
3. akşam yemeğinden sonra bulaşıkları yerleştirmek.

tipitip dedi ki...

Kesinlikle 1. Bulaşık makinesini boşaltmak. NEFRET EDİYORUM.
2. Ev süpürme işlemi. Iğğğk
3. Çamaşır asmak...

tipitip dedi ki...

Aaaa bu arada nüfus cüzdanımı buldum. Araba ruhsatının içinden çıktı !!!!!! Ne alakaysa...

Nasıl geçti habersiz... dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Nasıl geçti habersiz... dedi ki...

Yok yardımcı haftada bir gelebilir.:) ahçı sürekli olsun:) :P

bizde de sofrayı eşim toplar ve meyve soyar.:)

Age35 dedi ki...

1- Uzuun ve keyifle yenen bir yemeğin ardındanherkes salona gidip serilirken tencere uvalamak.

2- Küvet,tuvalet uvalamak

3- Gonca beyin arkasını toplamak

Binnur A. Ö. dedi ki...

merhaba kuğu
bu soruya cevap vermeden gecemeyecem:
maddelemeden ama.
ben genel anlamda bitip tükenmek bilmezliginden bıktım ev işlerinin.
bir de bugun yap yarın yine aynı şeyle sil bastan boğuş o cok sinir.

ama yine de madde istersen bazen bulaşık makinesi bosaltırken darallar geçirdiğimi söyleyebilirim.

ya da ütünün beyhudeliginden, ir kere giyip tekrar yıkayacagımız çul çaputu düzleme çabasından nefret etmesem de gıcık kaptıgımı söyleyebilirim.

a bir de bir ev işim var ki bu herkese has degildir sanırım: kedi kumu temizlemek. böööög.
ama olsun mırnıkcıgıma helal olsun.

KUGUU dedi ki...

MUCEVHER KUTUSU vallahi senin siralaman da cok cok iyi- utu sevme kismin haric ama haklisin yapilmis utuyu yerlestirmek bile bayici o da dogru:)
RENKLERcgm valla anlasilmamis galiba ama ben de aynisini kastetmistim. Erkekler ve kadinlar :) Haklisin ne diyeyim.
AYCICEGIcgm hepimiz benzeriz ama en cok sen ve ben mi:)
TIPITIP cgm de elime mum dikti bul mak bosaltmak konusunda:) Ama ben camasir asmayi severim- sevecek baska sey bulamadigimdan mi nedir:) ama ciddiyim bak. ve gozunaydin NC buldugun icin, ben de oraya bakmistim aslinda ama cuzdanin resim gozune neden bakmamisim anlamadm:))
YAGMURcgm sahi sofra toplamak da zul be canim.
AGEcugum vallahi haklisin ne diyeyim- bari goncabeyin pesini toplama birak diyecegm ama sen denemissindir bu yontemi nasil olsa?
BINNUR vallahi yazdigin her satirda haklisin ve eminim tum hatunlar hemfikiriz- kisirdongu seklindeki bu islerden:) Kedikumuna karismiyoruz ama, o kisisel secim:) Daha SIK beklerim.

Adsız dedi ki...

Webmaster cok tesekkurler...

Selamlar Ebru