Çarşamba, Mayıs 09, 2007

ADLARINI DEGISTIRDIM

Bu aksam tvde bir filmin basina rastgeldim. Aynen alabilecgm gibi soap bir filmdi - Ben Affleck ve bir 5 yasinda velet basroldeydi. ( ya by the way, bilirsiniz beni cok LOST olmadm ama ordaki doktor ben affleck taklitcisi mi sizce de?)
Neyse film salak duygusal filmdi - bana gore at least yanicim. Adam kapisina gelen cocugu evlat ediniyor vs seklinde... duygusalliklar.
Hayir vurdukirdi da olsa ben bugun aglamaya hazir moddaydim zaten, ne farkederki:)))
Sonra Balkona ciktim - yok once ciktim bir sevdim edi ile budu yu zaten oradan sentimental olup iceri girdimki tam bu film basladi salak salak.... bende salya sumuk oldum ne var yani. sonra reklam arasinda yeniden ciktim balkona anne baba uctu ben ve kizlar kaldik (dikkat kizlar dedim:))) Sonra adlarini degistirdim onlari iyice oksarken ne edisu ne budusu dedim basbayagi 2 minik yegenim bunlar dedim. On larin adini verdim oksarken ( ki aDLARi PEK guzeldir). Hatta severken davranislarindan hangisi abla hangisi kucugum onu bile anladim.
Herseyin minigi.....
Ve Duygunun da minishi
Ve bana KUGUUUU diyen tum minisler
SIZI SEFIYOM YA BEN
Hepinize yetecek buyuklukte vallahi gonlum.
canlarim, filmdeki cocuga kadar , inanin.
KUGUBOYNU,theBuKadar!

9 yorum:

Jilfeym dedi ki...

miniş çok şeker hakkaten: )
herşeyin miniği güzel:)

KUGUU dedi ki...

Ay o apayri birsey GULFIcgm. Birde sipa bana Kuguuu baaaak falan diye sesleniyor, yada annesi ona Pembe yildiz doındurm alaym dediginde sirinim benim kuguya da alalim diyor yaaaaaaa. Yemezmisin sen bunu yaaaaa

kurunane dedi ki...

KUGUBOYNU,theBuKadar!

çok güzel kuğucğm yaaa :))))

nilly dedi ki...

Allah Allah ben mi gormuyorum sen mi yazmadin anlamadim. Isimleri ne?

Ayçiçeği dedi ki...

Katılıyorum, herşeyin küçüğü ne kadar da güzel. Hele yavru hayvanların güzellikleri yok mu.
Yıllar önce, bir arkadaşımın kuşlarının yavruları olmuştu. Ben de ondan mavi bir yavru istemiştim. O sıralarda yazlıktaydık. Arkadaşım Saltuk da (kendisi Ankaralı:)), bana minik, mavi bir muhabbet kuşu vermişti. İnanılmaz şekerdi ve adı "Şeker" olmuştu. Abartmıştım, her yere benimle yolculuk ediyordu. Hatta o zamanlar henüz boyfriendim olan eşimin evine bile gidip geliyordu. Onu hatırladım şimdi sen böyle güzel anlatınca :))

enne dedi ki...

Yeğenlerin isimlerine taktım ben de:) Dilara ve İpek olabilir mi?

KUGUU dedi ki...

KURUNANEcgm teveccuhun:) Tsk ederim.

NILLYcgm sen gormuyorsun:)) desemde inanma elbette canim.

AYCICEGIcgm "MaviSeker" cok sekermis.

Yok ENNEcgm degil:))

renkler dedi ki...

Mini minileri öptüm, siz tüm kızlara güzel bir haftasonu diliyorum.

Nasıl geçti habersiz... dedi ki...

canım benim,hem de çok özledim. aradı gözlerim.:/
ama o saydıklarım alt yazıdaki yorumlara cevaptı.oraya cevap yazmadan ,yazıyı theaskermektubu gibi yazdım da.:P
bebeciklerin çok tatlııııı.:)
öpücük yolluyorum uzaktan. benimkiler onları görmesin,haaam yaparlar.:( yaa biz düşman hayvanlar bakıyoruz farkındamısın? :(