Çarşamba, Nisan 30, 2008

YENI YAZI

Az once birikmis 259 adet mailimi temizlemeye karar verdim -gercek inboximdan. Digerlerinde binlercesi bile var, ama artik sInIrsIz ya mailboxlar dert dgl dursunlar arada istersem bakarim. Digerleri ne mi, ya mesela canim grubum diye hergun bir suru attached mail yollayan uye olurken burasi dolmasin diye actigim bir adres gibi seyler, tahminen 3-5 ayda bir acar bakarim. Orasi da ilginc fotolar wma lerin falan geldigi bir nevi "diger" biriktirme kutusu diyebiliri z yani...

Baska ne var kuguboynu var tabi, ama orayi da cok az aciyorum.

Baska ilk ve ilk ve ilk gercek mailboxim var. 2 sene once artik acmadigim icin icerigi tamamen silinen, oysa o adres benim icin bana ve M. ozel olan, icinde tum inbox+outbox aylarca yazismalarimizi icerdigi icin ondan sonra kimseyle yazismadigim, o tarihten sonra kendime yeni yahoo adres aldigim ve kullandigim- hatiralara saygi- hatira kutum vardi ki bir gun actim yahoo hepsini silmisti:(((

Ya ben sahiden gevezeyim galiba, yazmaya baslarken yazmayi dusundugum tek sey:

az once birikmis mailler arasindan buldugum yeni bir yaziyi daha Biriktirme Kutusu Bloguma koydugum idi.

Kendime ve ceneme pes diyorum:))

Kuguboynu,theBuyukGagali:))

Hiç yorum yok: