Çarşamba, Nisan 02, 2008

GEVEZELIKLER

Bir onceki postuma "sobeleme" postuna yorumu bile az once yazdim. Burada link vermeye calistim ama ASi ve basina buyruk - sahibinin sesi laptop'im izin vermedi..... By the way ; kendimi kınıyorum:))) Ama bir firsat bulkmaca ve format attirmaca - aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa yeter:)))) klavye istedigi yerden devam ediyro yazarken, ekran donuyor diger yandan, kilit aliyor vs..... Sirti kasiniyor bu taze lapin aldigi virus her ne ise....!

Bugun tam eve giderken alt yola bir sapayim da dolanip oyle geleyim bu guzel havada dedim! Kus ucmaz kervan gecmez bu yolda (ciddym), bir kadin yuruyordu, dat yapip durdum, arka koltuga aldim. Belli ki asagidaki koye yuruyordu; yaklasik 2-3 km var yol. Sanki onun icin sapmisim oraya gezeyim bakayim diye o anda o dakikada.

Kopishim, Harry Minishim, Brunom her calan kapiya kuyruk salliyor. gerci gelenler belli 4 kisi filan ama yinede hoslanmiyorum . Aaaaaa bir kerede havla yaaaa, postaciya bile kuyruk sallayip ayagina yatiyorsun olmaz ki. Sen ki postacilarin korkulu ruyasi olmalisin. Benim kot pantolonumu bile didik didik etmeyi biliyorsun, her gelene neden yatip selamliyorsun. Ayip oglushum yaaaa:)))

Son 3-4 maildir kopegimi anlatarak hepinizi baydigimin farkindayim. Hep imza attigim gibi gormemisin ..... moduna verin pls. AMA durum budur yani. Oyle ilginc birseyki; deyinki bir toplantida sandalyede oturuyorum aaaaaaaaaaa arkadan sanki o durtuyor beni gibi hissediyorum; ya da yatagimda kapi kapali olamasina ragmen gece gelmis ayakucumdan disliyor, cekistiriyor gibi hissediyorum ben. Sasirip bakakaliyorum. Acaip BUTUNlestik BIZ.

Adini merak ediyorsunuz belki, degil mi:

"Harry Minish, Bruno de la Kuguu" kalacak.


Vallahi pasaportuna bu cuma veterinerdeki asisinda aynen boyle yazdiracagim oglushumu:)))

Kuguboynu,theChatterbox:))

6 yorum:

bething* dedi ki...

yaa Kuguu
inanilmaz guzelmis Harry Minish de la Kugu! HAyirli olsun..benim de vardi birkac sene once doyamadan vermek zorunda kalmistik :( o yuzden icimde kalmisligi var..kocami kandirmaya calisiyorum bende simdi :)
hiihih

Ayçiçeği dedi ki...

Bruno! çok yakışmış, çok kibar :))
Çok tatlı birşey bu Kuğu'cuğm. Hele uyurkenki hali çok şeker. Ah, öyle bir sorumluluk başlayacak ki şimdi. Çocuk sahibi olmak gibi birşey :D

nilly dedi ki...

Bak simdi!!! Biraz once asagidaki yaziya yorum attim. En son okudugum yazidan yukariya dogru cikinca boyle oldu iste. Ismini koymus olabilirsin yani buyuk ihtimalle.

Guhn dedi ki...

See Please Here

fikriminincegülü dedi ki...

Brezilyan asillerinden ne eksiği var bizim oğluşun dimi? Yazdır be gülüm.:)

KUGUU dedi ki...

BETHINGim PEMBISHim, oglum sahiden yakisikli degil mi:)) Umarim kocani ikna edersin canim. Ne kadar bakabildin ve ne oldu sonra sizinkine?

AYCICEGIcgm haklisin ayni cocuk gibi bir sorumluluk ama deger:)) Mutluyum.

NILLYcgm evet orayada cvp yazdm az once, haklisin gec kaldin belki ama birbirinden guzel isimler onermissin. Saol guzel NILLY Teyzesi:))

INCEGULcgm yazdirdim bile:)) veteriner "hönk" dedi kaldi, tamamini siz yazin sonra diyerek kendisi sadece BRUNO'yu yazdi:))