Pazartesi, Nisan 28, 2008

LAPiM TAPIM DELiM

Misafirlerim donduler. Cok guzel gunler gecirdik hep birlikte, Brunom dahil, gezdik ettik ben atesli ve halsiz olsamda. Arkadasim/kankam/canim S. ile dolu dolu vakit gecirdik.

Tatilin en komik anisi ise: hayvanat bahcesine yegenimi goturdugumde, hemde Bruno ile de gezeriz hep birlikte derken, "kopek girmesi YASAKmis" :))) Aklinizda olsun:)Onlar gezdiler ben Bruno ile disarida bekledim, tabi o kadar buyuk yeri yazik onlarda kosa kosa gezdiler, 1.5 saatte ciktilar. Oysa cok cok guzelmis. Ben ilk ve galiba son kez ilkokulda iken, okulla gitmistim oraya:)

Yegenim Brunodan zor ayrildi. Ilk gun tedirgin olsa da cocuk- hakli olarak-, acaip guzel bakti oynadi Bruno ile. Belki de her cocuga lazim bir pupy, hele tek cocuksa. Cok guzel sorumluluk ve paylasim ve heyecan veriyor kucuk cocuklara (age 10).

Gribim ve deli oksurugum suruyor. Hele geceleri gozumden yas geliyor oksurmekten. Bu ne kadar salginmis meger herkesten duyuyorum- bu sehirde!!:))).

Simdi gecikmis/birikmis postalarima bakacagim, sizleri ozledim, bloglari dolasacagim ve laptopimin virusunden saniyorum az sonra delirecegim:)) Hala ziplayan klavyem var. Oynatmaya Az Kaldi diye bir Fatih Erkoc sarkisi mi vardi???

O yuzden cok uzun uzun yazamiyorum, insanda heves birakmiyor bu cunku:( Aaaaaaa yeter ya LAP, silkin ve kendine gel....

Kuguboynu,theSinirOlduAaaaa

2 yorum:

Nasıl geçti habersiz... dedi ki...

canım tekrar geçmiş olsuuuun.
bizim şehirde ise çogunluk mide bulantısı ve ishal.:(
herkes sanırım dondurmaları lüpletmiş. :))))
öptüm çok çok.

KUGUU dedi ki...

Neredessssssssssssssin sen ya YAGMURumDAMLAm ????

Cok sevindim simdi gorunce.