Çarşamba, Nisan 16, 2008

HAVADAN SUDAN KUGUUDAN

Hizla buyuyor. Geldiginde 4.400 idi, 1 ay olmadan bugun 5.900 kg oldu. Yani %34 kilo aldi 3 haftada.Bir adet kustuyu yastik veya panda kivaminda oglushum. Ancak ben uyurken sormadan yanima gelip kivriliyorda sipa, kolumu ona atip sarilirsam hemen kipirdanip yatakta yer degistiriyor, beyefendi rahatsiz oluyor ama o uyurken ayni cocuk gibi aman uyanmasin diye kolunuz uyussa bile siz kimildamadan bekliyorsunuz:))

Cis konusunda ise, az gittik uz gittik dere tepe duz gittik, ammavelakin 1 arpa boyu yol gidemedik!!! Hala uyudugu yerler haric neredeyse tum ev umumi tuvalet seklinde.

Aksamlari benimle cekirdek yemeye de bayiliyor. ben citliyorum aynen kucukken yegenlerime yaptigim gibi iclerini koyuyorum o yiyor bayila bayila- tabi az olcude.

Dun neredeyse 30 derece olan hava bugun 16 derecede. Keyfine gore.

Laptopimi kolumu kaldirip formatlamaya goturmezsem, kaldirip camdan firlatacgim. duyurulur. 10 saniyede bir kilitlenen ekranda yazi yazmak ne derece zevkli olabilir sizce???? yazdim saniyorsunuz cumlenin sonuna geldiginizde basinizi kaldirip ekrana bir bakiyorsunuz ilk 3 harfte misal donmus kalmis ekrannnnnnnnnnnn girrrrrrrrrrrr ya.

Dun su kisa habere cok guldum:
"Misira gittim 'sizin bu RA'nin mezari nerede?' dedim Rehber 'Bizde boyle bir tanri yok' dedi. Bizim kadar bilmiyorlar. Artik RA'yi Arjantin'in plakasi olarak da soruyorum" demis bulmaca hazirlayan Ateşböceği Ercan Bey.

Opuldunuz sekerler.

Kuguboynu,theLakLaker:)

ps: Cep telefonun varsa duymalisin.

5 yorum:

gazel vakti dedi ki...

En kötü tarafı bu olsa gerek tuvalet alışkanlığı kazandırana kadar ekstra bi tahammül. Keşke hem yavru olup hemde alışkanlık kazanmışından olsa dimi :)))

findukzade dedi ki...

kuguuuucuummmm, çok şeker bişi olmalıı yaaa,: )

KUGUU dedi ki...

GAZELcgm haklisin keske olsa vallahi. Ama yine de sevgisi icin degiyor galiba:)

Vay GULFImmmmmmm gelmis, geri donmus, hos donmus. ohhh be!

fikriminincegülü dedi ki...

Bezlesen ya altını. Hani bebek gibi.:) Neyse artık gülünü seven sidiğine katlanacak canımmm.:)

RA'ya ben de pek güldüm. Valla tanrılarından bi haber bu Mısırlılar. Cehalet kötü şey kuzum.:)

KUGUU dedi ki...

INCEGULum bez iyi gelmez sanirim. dogal iseme durtusunu yok edebilir gibi de inceden dusunur hatta bu Kuguu, kiyamaz.

kesinlikle bhrunosunu seven sidigine katlaniyormus canimcim... Bu arada bugunku testini gecemedim degil mi ben:)))