Cuma, Şubat 13, 2015

Wild Popy Fields'i Takdimimdir:)

Yeniden blogistana daldim, ve daldikca dalasim geldi. Eski dostlarim ne alemde, ozlediklerim simdi nerede, yenilerde neler var derkenn bir yandan da yepisyenilerin pesinde de kuguu gibi suzulmelere gectim
derkeeeeen
buldugum yeni bloglardan birini cok sevdim, okudukca geriye dogru gitmeye basladim.
Cok becerikli maharetli ve yaratici bir bayan Nilufer.
Harika ve zevkli cantalar kiliflar yapiyor, sadece canta degil daha neler neler yapıyor:) Bu aksam da biraz daha gezeyim derken  az once rastladigim su postunun linkini burada size de vermek istedim.

http://wildpoppyfields.blogspot.com.tr/2012/08/kitap-klf-book-cover.html

Yaptigi kendinden ayracli sirin kitap kilifini  O cep telefonu kilifiyla takim yapmıs ama ben he:en hayalimde 5ledim bile:
Plaj cantası icinde kitap kilifi, cep tel kilifi(kullanmasam da sirin), cüzdan ve gozluk kilifi.

Bir gezin yaptiklarina bir bakin eminim siz de begeneceksiniz cok, ya da aman Kuguuu biz Sevgili Nilufer'i coktandir biliyoruz sen uzaktin ya gec kalmissin diyeceksiniz:)

Kuguu,theYaziOzleyen


Hiç yorum yok: