Salı, Şubat 10, 2015

SAKALLI ŞİRİNLER




Insanlarin aynı tip bir ornek olmasini, olmak istemesini, buna imrenmesini  özenmesini yapmasını anlayamıyorum.

KİŞİLİKSİZ geliyor.

Butun gencler birbirinin aynı sacmodeli, aynı giyim, aynı durus, kızlarda aynı sekilde canta tutus, erkeklerde aynı tip ayakta poz vermeler, omuzunun ustunden geriye bakmalar vs vs.

Ama en cok su aralarda erkeklerdeki moda diye bıraktıkları sakala sinir oluyorum, hani uzunca, ucu cene altindan hafif sivriltilmis sakal.

Bari bir de guzel olsa.
Sevmiyorum hepsi hepsi bir ornek kafamı nereye cevirsem bunlar, her yasta ama en cok genclerde.
Kuaforumde 4 erkekler, dordude aynı tip mesela.
Sirinler koyundeki mavi sirinler bile birbirlerinden daha farklıydılar bence.

Yıllar once bir de kirli sakal moda olmustu, ama o hadi yine bir nebze daha iyiydi sanki, bu kadar abartılmamıstı galiba ama simdi millette muhtesem yuzyıl sakalı, yakisan da yakısmayanda yası uyan uymayanda, hatta yeterli tuyu olan olmayanda bile!

Bir de "hipster"lar mı ne deniyorsa onlar var, onlar ayrı bir turev ama Allahtan azınlıktalar bunların yanında (ve oyle itici de gelmiyor cok). Simdi en "az azınlık" ise normal temiz yuzlu sadece bıyıklı veya bıyıksız erkekler.

Bir yere gittiginizde cok basit bir test yapın, bankaya alisveris merkezine bir cafeye gittiginizde veya dolmusta metroda cevrenize bir bakin, gordugunuz 10 erkekten kacı sakalli diye? Soyleyeyim %50 den fazlasi cikacaktir, hatta 70-80 diyorum ben.

Yapmayın canlar, yapmayın artık yeter goz zevkimize bu kadar iskence.

Kuguboynu,theSakalSevmez

Hiç yorum yok: