Perşembe, Ağustos 09, 2007

YAZARDAN CEVAP VAR

Sizden sonra yazar Hakan Beye de bir mail yazdim:

" Hakan Bey Merhaba,

Kitabinizi dun aksam bitirdim. Ve tek kelimeyle herbiri birbirinden muhtesemdi oykulerinizin. Bana bu keyfi yasattiginiz icin size tesekkur etmek istedim.
......
.....
Sevgili Hakan Bey, sizinle tanistigima bu harika oykuleri okuduguma cok cok memnunum. Sizi tebrik ediyor, basarilarinizin devamini diliyorum.

Kuguu. "

Bugun cevap gelmis, onu da buraya aliyorum.


"Sevgili Kuguu;

Zarif cumlelerin icin cok tesekkur ederim. Kitabi begendigine cok sevindim.
O okudugun butun oykuler artik senin. Metni okurken zihninde sen yeniden yazdin onlari.
Begendigine gore, cok iyi yazmis olmalisin. :)
Blog'unda kitaba yer verdigin icin ayrica tesekkur ederim.

Yeterince bencillik hayata saygidir,
Hicbir sey ertelememen dilegiyle...

Hakan Iscen"

Kitabi alip okuyacak dostlar, Hakan Beyin de dedigi gibi size de iyi yazmalar diliyorum.

Kuguboynu,theAraci

ps: Hayatta hicbirsey tesaduf degildire inanir, isaretleri gormeye calisirim, sanirim bir mesaj var burada bana, becerebilirsem eger...

5 yorum:

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Hemen bu gün alıp öyküleri yeniden yazmalı. Bakalım ben nasıl yazıyormuşum.:)) Ayrıca da pek kibar bir yazarmış Hakan Bey.:))

renkler dedi ki...

Bence biraz bencil ol diyor... Şaka şaka, mesajı ancak sen görebilirsin. Ve görebilirsen mutlaka uygula. Çok merak ettim şimdi kitabı. Eşime sipariş vereceğim şimdi...

Jilfeym dedi ki...

çok hoş bir mesaj olmuş, cidden etkilendim

KUGUU dedi ki...

INCEGULcgm aldin mi bugun kitabi?

RENKLERcgm esinin senden simdiye kadar aldigi en ucuz siparis bu olacak galiba hayatim:)) Hadi iyi okumalar.

GULFIcgm tatil bugun nasil canim?

Jilfeym dedi ki...

tatil süper kuguuucuum, bir de işten aramasalar:(