Pazartesi, Ağustos 27, 2007

BOOGIE BOOGIE

oooooooooooooooole motor gibi yazacagim

inish ve cikishlardayim, lunaparklardaki boogie boogieler gibi...

ve inanilmasi guc sekilde telefonum 2 gundur durmuyor ve
acmiyorum
evet acmiyorum

ac-mı-yo-rummmmmmmmm

bile isteye kasitli sessize aliyorum.

konuyu biliyorum
konusmak istemiyorum

benimle konusulmasini istemiyorum
gerginim

konusmak istemiyorum

kankam panik galiba, habire ariyor
iyiyim diye msj yaziyorum
su anda yine ariyor.
kiyamam ona hic
bekle arayacgm seni iyiyim ben.
sen aradikca ve ben acamdikca daha da kasiliyorum.
soz yarin arayacagm. ne dun de mi oyle yazmistim sana smsle:(

istemiyorum kimseyle gorusmek su anda

secme hakkim/iz olmali. Cep telefonu cikti mertlik bozuldu.

Belki ayip ediyorum :(

bazende hic calmaz calmaz bazen de telefonun ishal olacagi tutar, alakasiz insanlar bile Allah razi olsun arar

ama tam boogie boogienin dibindeyken araninca acmak istemiyorum.
ben doncegm diye bir tek ona msj yazdim.

Hepsi gececek.
Bugun Berat Kandili.

Hepinizin kandili kutlu olsun.

Kuguboynu,theBoogie

17 yorum:

Verze dedi ki...

biraz depresif olmus ama olsun benim hosuma gitti yazi..
ayrica bonus olarak:
insanin asmasi gereken tek sinir beyninin icindeki sinirlardir gibi bir quote geldi aklima okuyunca:)

KUGUU dedi ki...

Bu kadar taze bu kadar chitir bir bloggerdan ILK kez yorum aliyorumdur belki de! ILK postun senin bugun ve ilk yorumunda hemen burada.

Ilk gun saskinligi (ref- senin postun) hemen herkeste ayni sekil ve dusuncede idi ve hep olacak! merak etme...

ama seveceksin...

beni nereden buldun ulastin bilmiyorum ama sen de aramiza hosgeldin VERZE.

KUGUU dedi ki...

PLUS

bonusun msj gibi. TY. dusunecegm.

Jilfeym dedi ki...

ben de aynı şekildeydim bugün kuguuu, hayırdır neler oluyor bize?:(

renkler dedi ki...

Canım, olur böyle zamanlar. Ben de bazen hiç konuşmak istemem. Annem de illa konuşmak ister. Ne zor bir durumdur. Ama geçicidir. Senin kanka da annem gibi üzülüyordur ve kendince yardım etmek istiyor işte... Umarım yakında iyi olursun. Artık düzel arkadaşım yaaa....

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Canımmmm kapatmak lazım bazen toptan hepsini telefonların. İyi olacaksın elbet, ruh halleri kalıcı değil ki.. bu gün diptesin, yarın bulutların üstünde. Yoksa acıdan ölürdü insanlar dimi..

Kandilin kutlu olsun. Öpüyorum seni çooookkk.:))

Chayat dedi ki...

ne güzel hep beraber dipteyiz!! aynı boogie boogie'ye güzel vakit geçirmek için binmiş ama inişlerden çıkışlardan beyni başı dönmüş vatandaşlar gibi...

ama aletten inince herşeye rağmen eğlenceliydi dersin hep!! tırmanışlar kadar inişleri de sırıtarak hatırlarsın! o yüzden şu anda yapman gereken -tabii ki bence ve senin de yapmaya çalıştığın gibi- kapa gözlerini eğer korkuyosan ve boogie boogienin tırmanmaya başladığı-yavaşladığı anı bekle gözlerini açmak için!

bu arada cep telefonu konusunda söylediklerine %100 katılıyorum, her kelimesine!! bazen kapatabilmek lazım telefonları ve buna rağmen kimsenin meraktan deliye dönmemesi...

ha bir de dibe vurmadan yükselemezsin, bu da dursun aklının bi köşesinde...

tedarikmucize dedi ki...

kandilin mübarek olsun. Rabbim sıkıntını alsın kalbine ferahlık versin. inşallah geçer biran önce.

Nasıl geçti habersiz... dedi ki...

heep herkesi gezip beni unutan arkadaşım.
inşallah Rabbim hep sana bundan sonra huzur dolu yüksekleri nasib etsiiin.
benim oğlan 20 yaşında, 87 li. onunki belli değil daha. okuldan sonra gidecek tabii.
hem aşağıda benim 2 tane yorumum ardı. 1.si yukarıda 3.sırada.:))

CRESCENT dedi ki...

Doğru söylüyorsun seçme hakkı olmalı...Benim aram pek iyi değil zaten cep telefonlarıyla, zor durumlarda işime yarar.

birten dedi ki...

Sevgili KuguTheTelefonKacagi

bende sendenim desem?? dipteyim ama caktirmayanlardanim:)) kendime depresif süsü vermiyorum!! idare ediyoruz iste böyle... kendini neye inandirirsan o olurya,ben iyi olduguma inandiriyorum kendimi;)) yada:((
BirtenTheDepresif

nilly dedi ki...

Iyi demisin Kugucum. Bazen konusmak istemeyiz. Insanlar meraktan, endiseden, bazen ise sirf kibarliktan yardimci olmaya calisirlar. Birakin dusuncelerimizle biz basbasa azicik. Zaten konusmak istesek konusuruz degil mi? Hepimiz bir konusmak istemeyen ve bir yardimci olmak isteyen tarafta yer almisizdir. Yani aslinda o zaman bu demek oluyor ki her iki durumda her iki taraf olarak ne hissettigimizi ve ne yapmak ve yapmamak istedigimizi biliyoruz.

ABİ dedi ki...

Walla tanıdığım/tanımadığım yüz kişinin doksandokuzu dipte.. Havalardan herhalde..:)

Yaz dedi ki...

Off sendemi Kuğuucuğum yaa :( bu günlerde bende dahil herkes böyle nedense.

KUGUU dedi ki...

FINDUKumGULFIm ah bir bilsem...

RENKLERcgm evet artik hayatimin duzelmesini istiyorum, ben bile cok sIkIldIm Allahim.

INCEGULcgm o tatli opucuge tsk ederim canim.

CHAYAT,theSERHATcgm, nasil yani sen de mi:((( ne olacak bu halimiz. Yuz kaslarini calistirmaya yarayan egzersiz tarifinden sonra bunuda aklimda tutacagima emin olabilirsin. Unutmadm.

NEScgm insallah canim, sen de dualarinda yer ver bana lutfen.

YAGMURcgm gelip gidip damlacika bakiyorum hep ben ama... degismemis ki diyorum ??? nasil seni unuturum askolsun. mail bile yazdim sana ya:(

CRESCENTcgm aran acik kalsin bosver en iyisi o. Cidden aradigim acmasa ben de bu sefer endiseleniyorum:) en azindan biliriz derizki ya . Bu crescent hep yapar bunu acamayabilir, duymaz geri donmez vs:)) Obur turlu panik oluyoruz...

BIRTENcgm sen de miii:((( Allah allah hepimize ne oluyor boyle sahiden.... ?


Ahh NILLYcgm budur iste aynen budur ne guızel anlatmissin iste. Her 2 taraftayiz hepimiz:)

ABI,theYuzuncuKisi:)) Sevindim cok.

YAZZZcgm seninki yaz bitiyor diye olabilir belki...:) ve insallah ondandir canim..

HEPINIZI SEVIYORUUUUUUUUUM.
Kuguu

Nasıl geçti habersiz... dedi ki...

canikom benim. sen mailleri yine blogyagmurdamlasi adresine yaz.oranın sorunu düzeldi.
öbür tarafa çok seyrek bakıyorum,mailini yeni gördüüüm..((
çok teşekkür ederim.:)
ben sana dedim ya, neşeli yazılar damlacıka ki birkaç gündür hiç neşeli halim yoktu.:(
( renklerin orada sebebini yazdım)
ciddi yazılar yağmur damlasına.
kandil yazım orada.:)))
öpüyorum çok seni:))

KUGUU dedi ki...

tamam canim anladim.