Pazartesi, Ağustos 13, 2007

BLOGGERS BULUSTUK

Cumartesi aksami bulustuk.

2 aktif blogger (f&f), 1 ex-blogger(f), 1 tembel blogger(m), 1 non-blogger ama yorumcu(m), arti 2 external seklinde (1m&1f).

Vay be amma rapor verdim ama size. Hani benden bu kadar detay size dozashimi gibi olmasin:)) Bari isimlerini vermeyeyim, fazla gelmesin.

Saka saka.

Cok cok keyifli bir aksam oldu. Gulmekten bir ara gozlerimizden yas geldi. Tabi bunun musebbibi tahmin edeceginiz gibi GULFI idi.

"Hobaleyyy" bir gece oldu anlayacaginiz:)) Hatun "ayakli espriator" gibi vallahi.

Aksam 19:30 gibi bir pubda bulusup, geceyarisi baska bir pubda kabaga donusmeyi tercih edip, sonra 01:30 da gittigimiz ikinci pubdan ben ayrildigimda onlar hala oturuyordu. Digerleri Duygu ile, sevdgine hasretlik ceken Hustin ve sevdgini bekleyen Katar Emiri idi. Chayatcgm da olsaydi takim tamamlanacakti, onunla da tanismis olurduk. Ama o gun dedesi vefat etmis, buradan ona ve ailesine bassagligi diliyorum.

Hepinizi seviyorum. Ya nasil oluyorda biz bloggerlar biraraya gelince, her yastan ve her CINSten(yani cins cinsss) olmamiza ragmen, sanki hep eskiden beri tanisiyormus gibi oluyoruz.

Kuguboynu,theGizemiAzaliyormuNe:)

ps: Bu arada Gulf beni karelere sokmayacak kadar da ince dusunceliydi, fotomu gozkaresinde cekti sadece, saol canim. Tatiliiiiiiiiniz guzel gecsin e mi?

13 yorum:

paticanlar dedi ki...

hustin kiim,katar emiri kiim.

veee;hani bana hani bana...:((((
beni tanıdın mı? :)))))

KUGUU dedi ki...

DAMLICIKim yeni kiyafetin hayirli olsun:)) tebdil- mekan mi yapmak istedin. bende her gun 5 kere sana tiklayip yazmamis diyordum:))

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Ne güzel ya...:)) Çok merak ediyorum, tahmin ettin mi hangisinin kim olduğunu, yoksa herkes tanıştırıldı mı?:))

tedarikmucize dedi ki...

blogger arkadaşlarla buluşunca insan senelerdir görmediği arkadaşıyla görüşmüş gibi oluyor gerçektende ve doyamıyorsun :) geçen hafta tam 5 bloggerla buluşup görüşen bir kişi olarak tecrübelerim bunlar :)

darısı seninle buluşmaya inşallah :)

renkler dedi ki...

Renkler, the kıskanç:-)

Chayat dedi ki...

vay be! resmen benim kadromla buluşmuşsun kugu! ben de hiç değilse telefonla canlı bağlantı yapmak isterdim ama malum, pek mümkün değildi! taziye için teşekkür ederim, sizler sağolun!

KUGUU dedi ki...

INCEGULcgm, simdi soyle oldu:) GULFIm blogunda resim koydugu icin onu hemen tanidim elbette. Diger f ile tanisiyorduk zaten. M olanlari ise tanistirdilar.

NEScgm gecen hafta 5 bloggerla mi bulustun neden anlatmadn, anlattinda ben mi okumadm, kimdi onlar, Gelincik'teki kursa gidisin mi hani? Hadi anlat. Evet darisi basimiza canim.

RENKLERcgm sen daha hic milli olmadin mi yoksa?? Hicbir bloggerla tanismadin mi henuz yani???

CHAYATcgm evet aynen oyle oldu, galiba bir sen eksiktin. Hos bana senin resmini makinadan gosterdiler, bir nevi vardin yani. Tekrar basiniz sagolsun.

Adsız dedi ki...

çok güzel buluşmak olayı ne mutlu kuğu ...

KUGUU dedi ki...

Evet AZIMLIcgm gercekten guzel oluyor. Sen kimlerle bulustun blogistanda?

Adsız dedi ki...

heyy sevgili bloggerlarrr
aslında ben o ilk gittiğimiz yerde bi adamla anlaşmışştım pencerenin arkasından çekti photoları :D:D:D:D
yakınnda :)

ex blogger duygu...

ps. aynen ööle bi serhat eksikti..
başınız sağolsun :(

KUGUU dedi ki...

Ex-Bloggerim ama herdaim civilcivil'im Duygucgm, D!UY!dun muuuu?:)) benim elimde de harika fotolar var, paylasalim:))
Bugun ara beni seker:))

Chayat dedi ki...

hmmm demek foto vasıtasıyla katıldım.. pek güzel pek güzel!

anonim, teşekkür ederim-dostlar sağolsun.

KUGUU dedi ki...

CHAYAT, bana resmini gosteren ve su anda Alacatida olan kisiden haber var mi??:))