Pazartesi, Kasım 08, 2010

BIR KACAGIN ANILARI:)


Bugun LODOS gelmis, denizciler dunden beri oyle soyluyordu. Sabah uyaninca ay buysa iyiymis dedim, azicik hava kapadi, biraz ruzgar cikti o kadar. Yok efendim bu basiymis, asil yarin gelecekmis, ve cooooook esecekmis, ama soguk yapmazmis bilakis daha da isinacakmis hava 28 dereceye falan.

Zaten oyle guzel bir havasi varki buralarin, ben her sabah evden sehirli aliskanligi ile katkat giyinip markete cikiyorum, aaaaaaaa hava sicacikk meger, ve biz kasimdayiz, donunce yazliklara daha hafif elbiselere geciyorum... Yine de burada yasayanlar sobalarini kurdular coktan. Ben de kendime elektrikli bir soba aldim.


Cok sukur. Cunku bu sene butun yaz yillar once bir kez kurdugum bir hayali cok cok istedim tekrar. Bir KISi deniz kiyisinda ama sehirde degil bir tatil yerinde gecirmekti. Simdi buradayim. Ne kadar kalabilecegim bilmiyorum belki bayrama kadar. Ama sayilir degil mi? Sitedeki en genc insan benim galiba:)) ve bir yazlik site, yazdan bile daha guzel olduguna eminim (yazin kalabalik gurultusu yok, oyle sakinki)

Bunun bir kacis oldugunun da farkindayim elbette ama keyfim yerinde. CANIKOM yanimda (en cok o mutlu sabahtan aksama kadar bahcelerde dolasiyor), bahcemde 8-12 kadar daha kedim var besledigim ve birde kocaman kangal kopegim. Basta tum cevrem endiselendi, her gun geri don cok kalma usume telefonlari geliyordu. Ama artik onlarda sesimdeki huzurlu degisimin farkindalar galiba ki peki kal bakalim bikana kadar diyorlar...

Bir tek babami coook ozluyorum, telefonla konusmak ayni sey degil ama yinede iyi. Sehir hayatini ve gurultuyu ve trafigi ve kosturmacayi ise hic ama hic ozlemiyorum - henuz!!! (ozler mym bilmiyorum??) Isguc internet telefon sagolsun teknoloji...

Kuguboynu,theKacak

2 yorum:

ABİ dedi ki...

ohhhh mis valla..:)))

KUGUU dedi ki...

vallahi aynen misss ABIcigim.
Siz izmirliler ne sanslisiniz.