Cumartesi, Mayıs 09, 2009

NE GUZEL UCUSTU

Onceki gun eve uctum 19:30,
Brunomu sipsak gezdirdim - 20:00,
giyindim uctum evden 20:10,
tiyatroya vardim 20:25,
park yeri buldum,
bilet var mi dedim giseye,
salon full ama buluruz dedi,
girdim oturdum- oyun basladi
ve
cok cok guzeldi...

Nevra Serezli- Cihan Unal ; 6 haftada 6 dans dersi isimli oyun.
Eglenceli ve huzunlu, bol kahkahali ve cok dusundurucu bir oyun idi!

Ben Nevra Serezli icin gormeyi cok istiyordum. Her ikisi de cok cok basarililardi elbette. Ozellikle yasi artik ilerlemis "gercek usta" oyunculari mutlaka bir kez olsun canli seyredebilmeli diye dusunuyorum. Ornegin Kibarlik Budalasina da sirf bu nedenle Haldun Dormen'i sahnede canli izleyebilmek icin gitmistim. Bu sezon bayagi cok tiyatro yapabildim aferin bana:)

Kuguboynu,theTiyatrosever

3 yorum:

ABİ dedi ki...

Helal valla.. Bu arada Bruno nasıl olduuuu?

KUGUU dedi ki...

Simdi iyi artik. Azicik kilo aldi ama canlandi, enerjisi geldi yerine cok sukur. Diyetine dvm ediyoruz- bu zor, cunku herseyi yemeyi seven cocuga et tavuk yumurta vs yasak artik:(

Bu arada Mehpare Teyze yeni yerinde rahat eder dilerim. Iyi bir yere benziyor, bu da cok zor. Iste oyunda da tam bu konu vardi- yaslanan ve yalniz kalan bir kadin...
ps: senin yazina yorumumu da burada vermem ilginc oldu degil mi:))

ABİ dedi ki...

evet:) ilginç oldu hakikaten..:)))