Pazar, Mayıs 17, 2009

ERGONOMİK NUTELLA

Ergonomi! Bu kelime en cok ofis mobilyalarinda karsimiza cikar. Veya oturma seklimiz, sandalyenin yuksekligi, bilgisayar klavyesi nerede ekrani hangi yukseklikte kac derece aciyla durmali bla bla bla...

Ergonomiye ben de cok onem veririm. Beni cok mutlu eden hayatimdaki son ergonomik kesif ise:
Nutella kavanozu!!!

Hayır nutella cok cok eski kesfim ve askimdir, yeni olan o degil.

En cok kasik kasik yemeyi ve/veya petibor biskuvi ile sandvic yaparak yemeyi severim ben.... yumyumyumm. Ama nutella kavanozunun kendisi bir ergonomi dehasi imis megerse. Kavanozun agiz capı.
Soyle anlatayim:

Kavanozun kapagi acilir, yaninda acilmis petibor biskuvi pakedi de bulunur. Bir adet biskuvi alinir, oldugu gibi kavanozun icine daldirilir...... tanrimsssss.... biskuvi kirilmadan, sigmiyor diye kırmaya gerek olmadan, butun olarak kavanoza girebilmektedir:))

Yumusak nutella icinde soyle eski sanzimanli arcelik camasir makinalari gibi bir saga bir sola biskuvi cevirilir ve cikartilarak agza goturulurrrrrrrr efendim. Agizda damakta nutella+petibör le butunlesirken sag elinizle yeni biskuvi alinarak sol eldeki kavanoza yeniden daldirilir..... :)))

And they live happily ever after:)))

Kuguboynu,theOburix

ps1: Cocukken şokella kavanozu ile petibörleride okuldan gelince kucagima tepsiyle alirdim. O zaman da Basri'nin sandvicinden(*) yapardim, yani aralara sokella surerek 5-6 katli.
ps2: Nutella yiyipte manyagi olmayan varsa aranizda soyleyin, bugune dek hic duymadim yillardir. Basdelsii de ben olabilirim belkide:))
(*) Basri ve sandvicini hatirlamayanlar el kaldirmasin lutfen:)) Gazetede Fatos, Basri ile komsulari Apti ve Mavish in cartoonu.

2 yorum:

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Bir de Burçakla dene. Valla tadından yenmiyooo... :)))

KUGUU dedi ki...

Oooo iyi hatırlattin Incegulcgm. Ben ayni zamanda bir de Burcak manyagiyimdir, bir oturusta bir paket aninda direkt.. yumyumyum:))