Pazartesi, Nisan 13, 2009

GÖZÜN GÖ.ÜNE !

Sasirdiniz mi ?

2006dan beri blogistandayim. Defalarca bir suru arkadasimiz saskinlikla buradan kendilerine, cocuklarina, veya islerine "nazar" degdigini yazdi. Hatta bazilari bu yuzden ya blogunu kapatti ya da davetli okumaya cevirdi. Bu benim de basima gelmisti ve bir kere de ben yazmistim.

Simdi ise 2 haftadir......... :((

Bu yaziyi 20 martta yazdim.

Brunom 27 marttan beri hasta. Ciddi hasta oldu durduk yerde. Hergun 2 kere doktora gidiyoruz, serum baglaniyor, antibiyotik ve cesitli ilac igneleri oluyoruz. Ilk 4 gunde kilosunun %20sini birden kaybetti. Durduk yerde. Doktorlari bile sasirdi bu kadar genc hayvan nasil bu kadar birden....

Evet her kimsen sen GÖZÜN KENDİNE DEGSİN İNSALLAH...

Kuguboynu,theCokCokUzgun

4 yorum:

özii dedi ki...

canım ya çok geçmiş olsun ama benim nazarım değmez kuğucum ... Çok üzüldüm...

KUGUU dedi ki...

OZİİcgm sagol canim. zaten bizzat senin olmadigini, hatta yorum yazanlardan kimsenin de olmadigina eminim ben.
Ama bu var ve oluyor iste ne yazik ki:(

ABİ dedi ki...

nasıl oldu, şimdi? merak ettim.

KUGUU dedi ki...

Simdi iyi artik. Azicik kilo aldi ama canlandi, enerjisi geldi yerine cok sukur. Diyetine dvm ediyoruz- bu zor, cunku herseyi yemeyi seven cocuga et tavuk yumurta vs yasak artik:(