Cuma, Mart 20, 2009

ASK BASLANGICI ANNIVERSARY

20 mart 2008 de geldin.


Ilk defa kucagima aldim seni.


Ve buyudun iste.


Hala kucagima aliyorum seni,


deve yavrusu kadar olmana ragmen:)


Hep dedigim gibi iyi ki geldin hayatima bir tanem, oglushum benim.


Iyi ki.





Kuguboynu,theBrunonunAnnesi





ps: Eskiden de hayvanseverdim, kopekseverdim ama buyutmek icin almak, sahiplenmek apayri imis gercekten. Besledikleri hayvanlara oglum kizim veya annesi babasi ablasi diye konusmak disaridan garip gelirdi. Degilmis. Bu resmen "evlat edinmek bir canliyi". Disarida yedigin yemek bile onsuz bogazindan gecmiyor, paket yaptirip eve ona da getiriyorsun. Yolda yururken hizla gelen araba gorursen onu kaciramazsan kendini gayriihtiyari one atiyorsun. Once onu dusunuyorsun, bir yere gittiginde uzun kalamiyorsun hemen eve donmek istiyorsun. Bu liste cok uzar gider ama anafikiri bilen besleyen biliyor ve anliyor, degil mi?:))

4 yorum:

özii dedi ki...

Nasıl değişik bir sorumluluk değil mi ?
Bi de bunların iki ayaklı olanı , sürekli bıdıbıdı konuşanı ve sürekli bir şeyler isteyenleri , ağlayanları , sarılanları , öpenleri var ki onlarada canımız feda ...

balim dedi ki...

Ben seni cok iyi anliyorum. Gercekten hayvanin sorumlulugu bambaska. Hayvan sevgisi insanin icinde olsada bi hayban sahiplenene kadar gercek duyguyu tasiyamaz hic bir insan.
Hic buyumeyecek bir bebek evlat ediniyorsun.Surekli sana muhtac olan.
Masallah ogluna uzun uzun seneler yasasin sizinle.

KUGUU dedi ki...

OZIIcgm cok cok haklisin. cok isterimbenim de onlardan da olsun insallah. Ama olunca bile Brunom daima ABIleri olacaktir. Olanlara da Allah bagislasin diyorum.

DIYET hosgeldin, saneskişden senin baska bir sayfa adın mi vardi acaba 2006da?
Cok haklisin hic buyumeyecek bir bebek onlar. Ve cok tsk ederim guzel dileklerine.

yalnızlar kraliçesi dedi ki...

ne tatlı bişii o öyle..