Pazartesi, Aralık 01, 2008

HARIKAYIM,HARIKASIN,HARIKAYIZ

Dun aksam D&R'dan 3 tane CD aldim. Biri aklimda bile yoktu hatta varligini da bilmiyordum ama gorurgormez atladim sevindim ve aldim: Şecaattin Tanyeli - Olmeyen Tangolar - 21 adet.

Ben tango sevmem derdim ama ben dans olarak ve ozelikle Arjantin tango sevmem. (BTW ben latin dans severim ve yaparDim).

Cocukken annem ve babamin bu tangolarda dansi, babamin bizi de dansa kaldirisi, boyunun babanin boynuna elini koymaya yetmeyisi zamanlarin, bu dansi komik bulup ayak uyduramayisin, hele teenage oldugun o en utangac doneminde artik boyun nispeten yeterken bu seferde bir dugun davetinde vs ortaminda baban seni de gururla sahneye kaldirdiginda "bu komik hareketler"den utanisin, slow dans boyle mi yapilir canim diye dusunmen.... ahhh ahhh vallahi alirken bu kadari aklima gelmemisti simdi yazarken dokuldum.

Ama best of best 2 anI sarkim - Canlarim Anneme ve Babama ithafen :
"Sevdim Bir Genc Kadini" ile
"Papatya Gibisin Beyaz ve Ince"

Birakin Issiz Adam muziklerini. Cok guzeller ama, Turk Milleti tipik davranis bicimi olarak onun da cIlkInI cikarttik, her yer heryer heryerde calarak 2-3 haftada icimiz disimiz....

2. CD Yalin (ilk ve sonkez aldm, bir sarkisini duydum sesi ne pozitif dedim, denedim:))
3. CD ise klasik piyano koncertolari

Ruhum degisiyor- ve bundan memnunum.

Aralik geldi ==> ISIK-KIPIRTI-CANLI

Kuguboynu,theCIVILCIVIL

1 yorum:

ABİ dedi ki...

Yalın bence Türkiye'nin en iyi müziğini yapanlardan birisi..