Pazartesi, Aralık 22, 2008

3. FILM

Dun aksam cok isteyerek o filme gittim. "SICAK".

Ben ettim siz etmeyin.

Gitmeyin:(

Kuguboynu,theAgirElestirmen

ps: 1- Cem Ozer ve Hazim Kormukcu rollerinde cok cok iyiydiler.
2- Ebru Akel ne yazikki cok cok kotuydu, oyunculugun O su bilke olmadigi gibi egzecere teatrel tavirlarla da filmi batirmis bana gore.
3- Film karamsar ama kotu bir film dgl aslinda. Ama iyi de dgl:(
4- Abdullah Oguz'un meryem 3lemesindeki 2. filmi oldugu ve 1.si olan Mutluluk'tan sonra daha da cıtayı haliyle yukselttim demesi lafta kalmis ne yazık ki.
5- Hareketli cekimlerde bence "yuruyen kameraman"!!! kullanmış, feci midem bulandi, araba tuttu gbi oluyor insan. (Bunun sinema dilinde teknik terimi nedir ya da dogru mu teshis ettim bilmyrm, ama saryo uzerinde yuruyen kamera ile yapilan cekimler vardir ya titremez sarsılmaz. Bunda amca omuzuna alip yuruyor bence)
6-Benim gibi Bozcaadayi gorecegini dusunenler, filmde BO gorunuyor, ZCADASI yok:)
7-Dunden beri dilimin ucunda olan dizi filmin adını ne olur biriniz soyleyin, hani bu adada cekilen ve rahmetli Savas Dincel'in oynadigi (aysun kayacı falan da vardi, pek acikliydi basi sonra kalkti galiba atv deydi birsey gemiler miydi neydi yaaaa ay takıldı aklıma-HELP)
8- evet farkindayim yazidan uzuuuun noooootlar yazdim.
9-hadi ciao

4 yorum:

etipuf dedi ki...

"birşey gemiler "deyince aklıma "sessiz gemiler" diye birşeyler dönüyordu bir ara televizyonda.. onu mu soruyorsun kuğu?

KUGUU dedi ki...

ahhh evet evet
cok tskler ETIPUFcgm.

OHH BEEE:)

reality dedi ki...

Ailece yeni yılınızı en içten dileklerimle kutlar,
esenlikler dilerim.
Sunny

Oya Kayacan dedi ki...

Sevmediğim bir huyum var Kuğu'cuğum, sinemaya gidince öldürseler film bitene kadar otururum. Denediğim bütün Türk filmlerinden ya kabız olup, ya çarpıntı tutarak, ya da midem bulanarak çıktığım için artık denemiyorum bile. Tabii durum biraz bu işlerin senaryosundan çekimlerine hamurunda yoğurulmuşluklarımdan kaynaklanıyor. Herkes sen ben gibi değil. Issız Adam'a öyle bayıldılar öyle bayıldılar ki, gidersem bayılıp sinemada kalabilirim duygusu oluştu içimde, maalesef 8~{