Cumartesi, Ekim 04, 2008

UZULDUM

Hayat bazen-hatta sIklikla- yoruyor, kendinizle alakalı olmasa bile....

forex: O gunde yolda acele yururken karsidan gelen kalabalık bir ailenin icinde adamın birinin elinden cekistirdigi durmaksızın aglayan-belki ben gormeden oncede dayak yedigi icin aglamaya dvm eden- nedeni olmasa bile cocuk olan aglama hakki olan- 5-6 yaslarında bir cocugu hem yuruyup hem dovmesinin sinirimi bozup yolda kalakaldgim gibi, ustune HEYYYY diye yurumek isterken yanımdaki arkadasimin bu Turkiyenin gercegi %80 onlar, diye beni tutmasina da hala bunca gun gecmisken bile uzulusum gibi....

Asagida az once bir bloga biraktigim yorum var.... kesfedeli cok olmamışti, belki 3-5 ay, severek okudugum bir bloga idi. bundan sonrada okumaya dvm edecegm ama gıyabında yapılan, muhtemelen farkında bile olmadan onayak oldugu bir haksızlıga dayanamadim.

Internette karalamak ne kadar kolay. Firmayı mı begenmedin, yemegi mi begenmedin, patronunu mu sevmiyorsun, ya da tanıdıgın birisini........ etc etc etc......... at pisligini IZI KALSIN.......... ne kadar kolay..... internetin tek sevmedigim yonu.... yaz bir mail gruplara yolla vs... YAZIK cok yazik...
KB

3 gundur yazayım mı yazmayayım mı diye kaldım ama duramadım, haksızlığa dayanamam!
EROL nickli kisinin verdigi linkteki ve nedense(!) "yazan: isimsiz" imzalı 112 sayfalık kitabı bayramda okudum; yukarıdaki yorumlarda belirttigim gibi.
Bipolar kisiligi anlatan bu "kurgu" kitap cok guzeldi, aydınlatıcıya benziyordu .... taki sonuna varıncaya kadar. Aslında basit bir oyunla hikayeye katılmış "Gamze Özcelik" yani GERCEK BIR KISILIK hakkında itham/iftira/dogruyadayanlış bir karalama oldugunu biliyor muydunuz TUNÇ Bey??? Sanıyorumki siz bunu sonuna kadar okumadan o blogdan alarak burada link verdiniz. Cunku tanıdıgım veya umdugum kadarıyla sonuna kadar okumus olsaydınız benim gibi hayrete duser ve uzulurdunuz sonunda ve kesinlikle burada yer vermezdiniz:(
Yazık, cok yazık....


Kuguboynu,theSAVUNUR

Hiç yorum yok: