Perşembe, Nisan 19, 2007

SANAL ALISVERISCILESTIREBILDIKLERIMIZDEN MISINIZ?:)

Devir Sanal Alisveris Devri diye gectigimiz cmt gunu bir haber vardi.

Artik internetten her turlu alisveris yapilabiliyor. Yillar once weblebi.com ilk kurulmaya basladigindaki ilk musterilerinden biriydim. Internette alisveris icin surf yapmayi seviyorum, her turlu bilgiye rahatca ulasmak, ozellikle teknolojik alanda karsilastirma vs oturdugunuz yerden mumkun. Ama yine de ben bugune kadar kitap ve market alisverisinden baska birsey yapmadim, aaa yok birde hepsiburadadan evimin dev biblosu haline gelen T&Simi almistim. Bazen arkadaslarima surpriz hediye yollarken de cok ise yariyor, hele farkli sehirde iseler. Alisverislerde kapida teslimde kredi karti ile odeme saglayanlari da tercih ediyorum. Nette sanal kredi karti kullanmiyorum, aslinda iyi bir yontem. Gercek KK kullanimi gerektirebilecek incase of emergency durumlarim icin ise bir kartimin limitini cok asagi cektim- basina birsey gelirse canimi cok yakmayacak sekilde.

Peki siz sanal alisveriscilestirilebilenlerden misiniz? Neler aliyorsunuz?

Kuguboynu,theRealVirtual!

17 yorum:

nes dedi ki...

evet ben onlardanım :)))

kitap mutfak eşyası elektronik eşyalarım ve şu sıra bol bol pasta malzemeleri sipariş ediyorum :))

bu alışverişler hem türkiyeden hem yurtdışından. çok şükür şimdiye kadar başıma kötü bir şey gelmedi. inşallahda gelmez :)

Görerek dokunarak inceleyerek almakta güzel ama herşeyi bir arada bulmak zor oluyor ve çok fazlada gezecek zamanım olmuyor o yüzden sanal alışveriş benim için büyük bir nimet. mesela daha dün mutfak tartısı geldi. gayette güzel :)

Ayçiçeği dedi ki...

Kaçak arkadaşım :))

Ben lenslerimi bile internetten sipariş ediyorum. Bir de eşim de sever internetten alışverişi. Sadece burada kullanmak için bir kart çıkarttı. Alışverişi yaptığı limitte filan tutuyor. O yüzden bir riski yok.

Yabancı kitap alırken de çok rahat oluyor buradan sipariş etmek.

renkler dedi ki...

Ben bu konuda çok kötü bir örneğim! Hayatta tek birşey sipariş etmedim sanal dünyadan. Belki teknoloji özürlü olmam nedeni iledir, belki de bir şeyi almak için ellemem, dokunmam gerektiği için. Ya da bir şeyi istediğimde hemen benim olmasını istememdendir. Sabırsızım sabırsız! Bir de paranoyaklık derecesinde güvenliğe düşkünüm, veremem öyle kredi kartı bilgisi filan. Gerçi senin yöntemin de güzelmiş...

Sardunya dedi ki...

Hemen hemen her türlü alışverişimi netten yapıyorum çünkü daha ucuza geliyor. mama sandalyesini (e-bebek), çiçek tohumlarını (mine flora), mutfak alışverişini (3-4 senedir mutlaka gima), kitap alışverişimi (ideefixe ve metis)...daha ne sayayım ki:)

Adsız dedi ki...

Seni seviyoruz Kuğu .))

Biz yinede sanal takılmasak,
sende bizdensin dimi,dokunarak
alışveriz daha iyi dimi :)))

Sevgilerimizle,

Kardelen

tipitip dedi ki...

Ben öyle dokunmadan, kurcalamadan hiçbirşey alamam valla. Kitap bile almıyorum internetten...Ne gerek var, atarsın kendini çarşı pazara yaparsın alışverini...

zeyno dedi ki...

Kugucum ben de çağ dışı kalmış olabilirim bu konuda sanal alışveriş istesem de bir türlü denemediğim bir konu...sanırım eski sistem alışveriş beni daha mutlu ediyor....

kurunane dedi ki...

kuğucğm ben 1 parça bile almadım şimdiye kadar. elimle tutup, gözümle görmeliyim, hatta koklamalıyım. zaten evde saksı bitkisi gibi yaşıyorum, birde alışveriş için dışarıya çıkmasam hepten hapis hayatı yaşayacağım. erkek kardeşim bu konuda iyi bir örnektir. amerikadan zippo alıp ailenin erkeklerine hediye etmişti :)

gulfi dedi ki...

ben çok seviyorum sanal alışverişi valla.herkese de öneririm: )

yummymummy dedi ki...

Favorim amazon... KK konusundaki tedbirin son derece hakli, ayni seyi ben de yapmistim.

boripori dedi ki...

ben idefixe ve morpa'dan kitap alırım sıkça, başka da bişey yapmadım. genelde havale yöntemini kullanmaya çalışırım ama kk kullanacağım zaman da düşük limitli kartımı kullanıyorum. sanal kartla alışveriş yapmak en iyisi diyorlar

KUGUU dedi ki...

NEScgm sen tam onlardan olmussun:) Mutfak tartini da gule gule kullan. Nice cici pastalarina.

AYCICEGIcgm siz de karikoca tam onlardansiniz demekki. Ama ne buyuk rahatlik degil mi?

RENKLERcgm aslinda cok kolaylik sagliyor, bir baslasan seninkinin de devami gelir eminim.

SARDUNYAcgm ne rahat degil mi? Sen de tam onlardan olmussun anlasilan:)

KARDELEN Hosgeldin.Bu rumuz altinda birden cok kisimisiniz- sanki oyle yazmissin da?

TIPITIPcgm haklisin ama bunun da tadi var inan:)) Bir dene.

ZEYNOcgm yok cagdisilik dgl ama inan kolaylik oluyor. Hatirlarsan bir gun cok hasta evde yatarken ve roma donusu ev tamtakir oldugu icin tum alisverisimi Gimadan yapmistm ya. Cok Sukur Ben yanliz deglmki diyebilirsin tabi o da ayri:)

KURUNANEcgm sen de mi? Erkek kardesin de surf yapmayi cok seviyor galiba. Nerelerden neler bulabildigine gore. Ona danismali aslinda.

Iste benim GULFIcgm:)

YUMMYcgm taze annecgm nasilsin? Gelip gidiyorum taze yazin var mi diye. Simdi burdaysan, vardir diye umuyorum ve oraya ucuyorum:) Kuguu Ucusu:)

KUGUU dedi ki...

BORIPORIcgm havale de iyi yontem. Bir ara kullaniyordum ama sonra internet bankaciligimi da iptal ettirdim guvensizlikten. Artik EFT en zor sey benm icin:)

Mücevher Kutusu dedi ki...

Ben de tam bir alış veriş canavarıyım. Hepsiburada.com dan o kadar çok şey aldım ki.

Kitap,hafıza kartı, digital fot.mak.braun epilasyon seti... hiç bir sorun çıkmadı kapıya teslim olması ve piyasadan bayağı düşük fiyatlı almak beni mutlu ediyor.Kıyaslama özelliği ile çok daha rahat inceliyorum satış elemanları ile muhatap olmadan sessiz sedasız geliyorlar.

Alacağım ürünü yine de normal mağazalarda inceleyip sonra sipariş veririm :)

KUGUU dedi ki...

MUCEVHER KUTUSU aramiza hosgelmissin. Ismin cok guzel olmus- anlamini da blogunda okudum simdi. Tam uymus bence:)

bething* dedi ki...

ben daha cok kitap aliyorum kugucum..bu arada bir sanal kart da edinmis bulunuyorum :) tavsiye ederim.
amerika ve ebay den yana sansimi kullanmak istiyorum ama bi turlu firsat olmadii

nilly dedi ki...

Hala Tr'deyken baslamstim ben sanal alisverise. Tiyatro ve sinema bileti, deniz otobusu bileti, cicek gonderme islemi filan bil bol yaptiklarimdi. Kardesim benden once USA'ya gelmisti. Onun dogumgununde ona pasta yollamak icin bir ay oncesinden american websitelerinde pasta arayisina girismistim. Sonra her dilimi baska cesit olan cheesecake pastayi shippingiyle beraber nerdeyse $100'a yollayinca oha yani olmstum ama kardesimi sasirtp cok guzel bir supriz yapmistim. Burada ise ya mezun.comdan Tr'yi aramak icin kontur aliyorum, ya cicek filan gonderiyorum. Gecen sen anneler ve babalar gunu icinde kitap alip yollamistim. Ben interneti seviyorum ya. Canim benim yerim ben onu.