Pazar, Nisan 15, 2007

DUN ANITKABIRDEYDIM

Gundem degisti. Kimsenin benden gezi anisi dinlemek istedigini sanmiyorum, ve benim de anlatasm yok artik. Ama isteyene hala tuylerimi diken diken eden dunku Cumhuriyet Yuruyusumuzu anlatabilirim. Kac metrelerce uzunluktaki TURK Bayragimizi basimizin ustunde Tandogan'dan Anitkabir'e ve icinde de ATAMIZIN Mozolesine kadar, nasil tek yurek- tek vucut gibi tasidigimizi anlatabilirim. Her yastan, her kesimden insanlarin nasil duygu dolu ve guclu oldugunu anlatabilirim. Ozellikle yasli insan sayisinin coklugunu, engelli yada bastonlu insanlarimizin dahi o kalabalikta oldugunu anlatabilirim. Ve ne hikmetse gun boyu bir tane bile turbanli insanin etrafta/sehirde gorunmedigini anlatabilirim.

Dun ATAMIZIN Huzurundaydik ve eminim O da oradaydi bizimle.

Kuguboynu,theLaik!

15 yorum:

tipitip dedi ki...

Aaaa inanmıyorum, gittin mi? Ben çok pişman oldum gitmediğime, televizyondan olağanüstü görünüyordu, hiç böyle olacağını tahmin etmemiştim, çok sinir oldum kendime sonra...Çok iyi yapmışsın Kuğucum, tebrik ederim valla...

KUGUU dedi ki...

Keske gelseydin sen de TIPITIPcgm. Cunku bu bence tarihe gececek ozellikte ve onemde idi. Ve Kanalturk haric hicbir tv dogrusdurust ve yansiz vermemis oldugu icin, birde orada olsaydin sende o alanda misli misli etkilenirdin eminim...

nilly dedi ki...

Takdir ettim seni Kugucum. Bende he turlu gazete,tv sayfalarini karistirip gelismelere bakmaya calistim. Problem cikmadan, gayet guzel bir mi.ing olmus.

renkler dedi ki...

Ben gitmedim ama oradaki coşku beni buradan bile etkiledi. Keşke herşey güzel olsa, ülkemizin geleceğinden endişe etmesek...

nes-kafe dedi ki...

Kuguu hoşgeldin :)

Benim içinde öyle düşünmüyorsun dimi :S :(

Benim Hayatim dedi ki...

Ben tv de izlerken bile gözyaşlarıma engel olamadım. Tam herşey bitti, herşey elden gidiyor bizim oylarla olacak birşey yok yığın halk çok bilinçsiz derken acayip moral oldu.

Keşke bende gidebilseydim.

Jilfeym dedi ki...

kuguuuuu, hoşgeldinnn!!

bi tanışamadık seninle ben ona yanarım yaaa!!!

Jilfeym dedi ki...

herşey güzel oalcak demiş bekir coşkun...
bence de öyle

Ayçiçeği dedi ki...

Benim ilgimi asıl çeken şu oldu. Bu yürüyüşten herkesin günler öncesinden haberi oldu. Fakat televizyondan izlemeye çalıştığımızde, bir tek Kanaltürk (ve bir kanal daha galiba) gösterdi mitingi. Diğer bütün kanalların hiç birinde yoktu ne yazık ki. İlginç..

KUGUU dedi ki...

EVET NILLYcgm bir ara gitmeden korktum yanimda cocuklarda olacagi icin, ama son derece guzeldi. her yer polis dolu olmasina ragmen hic bir olay cikmadi. Bu da ne kadar korktuklarini gosterir aslinda! (mi.ing yazisin bu arada gozumden kacmadi canim:))

Keske RENKLERcgm keske. Bir an once bitse ve duze ciksak artik.

NEScgm hosbuldum. Ve hayir elbette oyle dusunmuyorum. O cumleyi yazarken senin alinabilecegn aklima gelmisti ama sorduguna svndm. Ama bir gun bu kapanma hikayeni bize yazar misin rica etsem. Bir yazinda hani demistinki ailem izin verse ben lisede kapanacaktim ama uniden sonra mi ne kapandim gibi bir seydi dogru hatirliyorsam. Ictenlikle merak ediyorum ve anlamak istiyorum, eger yazarsan sevinirim.

AYSUN_SA alistin degil mi yazmaya. Keske orada olabilseydiniz hepiniz.

GULFIcgm vallahi katiliyorum sana:) Sen de mitingdeymissin ya:)

AYCICEGIcgm bu durum ilginc otesi trajik ne yazikki. Ve vahim cok vahim((((((

bething* dedi ki...

bravo kugucum..super hareket! gazete ve tv de takip ettim..gercekten muhtesem ve gogus kabartan goruntuler cikti ortaya..umarim ordaki sesler kaybolmaz...!

gazel vakti dedi ki...

Benim içinde düşünme o zaman Kuğu. Nes'e katılıyorum bende. Ben hikaye yazmak istemiyorum ama.

KUGUU dedi ki...

BETHINGcgm PINKYcgm kesinlikle superdi, bak yeni resim yukledm, ona ne diyorsun?

GAZELcgm nasil yani? Sen de mi? Bilmiyordum- farketmemistim. Ama elbette dusunmedim dusunmem de .... ?

KUGUU dedi ki...

GAZElcgm geri geldm cunku belki dogru belki yanlis ama aklima takildi neden "hikaye" dedin diye???

Adsız dedi ki...

Maaşallah maaşallah,
İyiki varsınızda biz yokuz gidici
hepten dimi şahmaran düz yoldada
büyümüste ben arnavutluktaydım wallaa..Senede br gün yazarıda
rahmetli dedi Süleyman abide manisadan Celalde geldi,walla.
Alanın tek dusluk kısmında saaflardda kitapcı acmısta ben her daim yoktum walla.Recep abinin kamyonetinde Mehmetcik uykudamıydı sen gordünmü ablam dedi ne bilsin nişantasından geldi hastretle hepsi
muallanın sarkısıda kasete dustude asıl oglanıda sordu dıger Banunun abisi walla.Haaa unuturdum yassmasaydım dedi gülaydan selimiyeyede gectiler tabiakşam kasımpasada hakkının mekanddaa yangın cıkmıs walla.

Üptümm canımm

Kardelen Tamtaslak