Salı, Şubat 06, 2007

BURAYI UNUTTUM/madim:)

5 koca gun olmusss.
Burayi bir blogum oldugunu da unuttum ancak hatirladim desem espri nasil olur:)) kotu tamam kabul ediyorum.

Unutmadim elbette ama demistim ya arkadasim ve oglu geldi somestr tatili icin, tabi bende yegenlerimi aldim yanima. Evde bir kalabalik bir curcuna, adetea izci kampi hayati seklinde, gurultu mutluluk kahkaha.. gunduzleri gezmeler evdeyken bilgisayar cocuklarin tekelinde, biz sohbette ... eee haliyle giremedm. pers cuma ve pzt de ise gitmedm. Bugun donduler. Ben de huzurunuza geldm.

Bilgisayarimin ayarlari karmakarisik olmus. Hani su yukaridaki tabler bozulmus. Ev fecaat durumda, arkadasim giderken evi kirklarsin herhalde dedi ki - bunca yillik arkadasim ama ben bu deyimi ilk defa bu sene blogdostlarimdan ogrenmistim:)) arkadasimin agzindan ise ilk kez duydum. (bkz- bloggerlik faideli bir eserdir:)

Saka bir yana: bagislayin bir onceki postuma yorumlara cvp yazmadan direkt buraya daldim- benden haber almak istersiniz diye (AYCICEGIcgm:))?) Sagim, salimim, hos tam iyiles(E)medm - cunku yatamadim gezdirecegm diye ama arkadasim bana bal ve ihlamur bile getirmis:)) Ve birlikte olmak cok guzeldi. Cocuklarimizin (ki benim yegenlerim oluyor- RENKLERcgm burasi sana idi- bugun senide az once okudum ve orada bu yazdgni yazarken beni dusundugunu dusundum(hakli miyim?)- cok tatlisin sarisin bombam tsk ederim), evet diyordumki cocuklarimizin bize arada sirada asiri gurultuden fazla yuku olmuyor cunku onlar oynuyorlar. Asiri gurultude de zaten HOT(noktali) deme gorevi de hep benimdir:) susarlar bir sure:) Ama hersey gece gunduz onlarin istedigi sekilde yapilir. Onlar mutlu olunca kosup Teyzee veya Kuguu diye bir opucuku kondurup gidince zaten eririm:) ( arkadasimin 10 yasindaki oglu bana Kuguu der:)
Evet daha uzatmayayim ama yoklugumda iste durumlar bu sekilde idi dostlar.

Gelelim kayip cuzdan konusuna:)) Merak ediyorsaniz eger:)) O gun ben onu buldum. Sistematik sekilde evin mutfak dahil her odasina girdim ve olasi yerlere baktim. Sonucta my closet room(soyunma ve giyinme ve hatta dagitma odam) ile yatak odam arasinda emin oldum. Yatak odami da temize cikardiktan sonra, tekrar 39. kez belkide closet room a girdim. Tum cekmeceler her yer elden gecti, malum 50den fazlada canta var orada. Ve cok guluyorummmmmmm, buyrun sizde bana gulebilirsiniz ama megerse saklamamisim! Son gun gitmeden onceki cantamin icinde birakmisim! Aman tamam isin gercegi bu iste:) Ben sakladim diye evde gunlerce 4 donerken, ki bulunca hatirladm, bu seferde kaldirmayayim demistim ama cantada cuzdan ve kartligi birakip cantami diger cantalarin arasina kaldirinca ve dondugumde kafa ve ates ve hastalik ve roma oldu corba galiba:))Sakladim, saklamisimdir, hep saklarim diye israrla saklayabilecegm yerleri ararken basit cevabi goremedm, demek kendim kendime bile onyargili olabiliyorum:) Hayati ne olurda ucundan rahat tutabilseydim keske:)

Sizi ozledm- MERHABA.
Kuguboynu,TheKarsinizda:)

7 yorum:

Ayçiçeği dedi ki...

Çok iyi yapmışsın Kuğu'cğm. Roma seyahati üzerine bir de böyle keyfli bir misafir ağarlamaca güzel olmuştur. Özlemiştik seni, dönmen iyi oldu :))

bething* dedi ki...

helloooo canim :) su closet room u merak ettim..50 tane canta hmmmm :)))

nilly dedi ki...

hehehe, cok komik olmus. Gozundeki gozlugu, elindeki kalemi aramak gibi bir sey olmus bu :)

KUGUU dedi ki...

AYCICEGIm evet cok guzel gecti gunlerimiz.
BETHINGcgm beklerim gel birgun canim:) orijinal closet room degil ama bir odadan bozma dedim ya hatta dagitma odasi seklinde:) Ama su cantalara bir cozum bulmam lazim. Veremiyorumda ve hala da gozum cantalarda, Bu haftasonu Beymen'de MiuMiu'nun yeni sezon bir cantasini daha begendim. hayir oyle kokos hergun canta degistiren bir tipte deglm, hatta useniyorum cogu zaman bile ama bakmak almak hosuma gidiyor.
NILLYcgm aynen oyle yapmisim dgl mi:) cok komikim:)

enne dedi ki...

Hehehe, ben demiştim çantalarından birindedir diye! Ödülüm nerde? Meselaaaa şu çantaların fotoğrafları olabilir ödül. Ya da senin bi resmini görseydik:)

renkler dedi ki...

Valla sanaydı. Çünkü sen onları çocukların gibi seviyorsun. Zaten illa bir çocuğu doğurmak gerekmiyor onu sevmek ve sahiplenmek için. Bazen komşunun çocuğunu bile kızın gibi sevebilirsin...

KUGUU dedi ki...

ENNEcgm pekiala odulunu dusunup bulacagm:)
RENKLERcgm anlamistim okurken zaten ve evet aynen oyle: hep diyorum ama kimse inanmiyor, kendim dogursam daha fazlasi olamazdi, bazen yegenlerime bakarken sevgiden gozum bile yasariyor.