Pazartesi, Şubat 26, 2007

7 CUCENIN 1i - NESHELI

Bir yas daha kuculdum. Ozelden veya buradan veya cepten kutlayan herbir blogger dostuma birkez daha tesekkurler. Birde oyle ozel ve guzel sanal hediyeler aldimki. Gormenizi ya da duymanizi isterim aslinda. Evet seslisi bile vardi bana ozel doldurulmus bir happybirthday sarkisi, ozel hazirlanmis kartlarim, ve benden guzel kuguu seklinde bir YAZpasta! bile:)

Arada cok nadiren kotuler, kotu niyetliler ciksa bile burayi seviyorum ben- biz ayri bir alemiz sahiden.

Birkere cilginliklardan bahsetmistik ya, aslinda ben bu hafta birtane daha yaptim ama ucundan vazgecirildim. Hani gecen hafta bu guneste simdi Bodrumda olmak vardi demistim ya hani hatirlandiniz mi? Iste ben ertesi gun gidip bodruma cuma aksam ucaginda yer ayirttim, birde bodrum merkezde otelde yer ayirttim. Biliyorsunuz bu aralar icdunyam karmasik ve huzursuz. Ilk defa bu sene parti yapmayacagm dedim, cilginlik dgl mi gidip bodrumda bir basima kutlayayim dedim. Nasilim ama:) Lakin birakmadilar arkadaslarim hazirlanmislar, ama proseduru yaptim iste ve realize de edecegim bu ay, Mart geldi bile.

Onceki yorumlara cevapta demistim ya ben yasgunu kutlamayi seviyorum. Sabahtan cebe msjlar gelmeye basliyor. En ozellerden ise tam dogdugum saatte telefon alirim mesela- ters bir saattedir, annecigimde mutlaka bekler arardi beni. Gunboyu gelen tel veya sms ler icinde ise bankalardan gelen kutlamalarin yanisira bu sene birde hepsiburada.comdan hem cebime hem emaille kutlamaya cok guldum. Ya o siteden t&s almistim, emailde ustunde mumlar olan bir yaspasta vardi:) Anladilar ben o t&s i salona biblo yaptim, hic kullanmadim bari yesin dediler pasta yolladilar demekki:)

Dun buyuk yegenimle gunduz yemek ve alisverise ciktik. Onun hep gittigi ve sevdigi yerlere beni goturmesini istedim. Once cekingen sonra zevkle sevdigi yerleri dukkanlari bana gezdirmeye basladi, ona kendime kolye yuzuk bluz hirka falan alisverislerimizi de yapip yine kendimizi kitabevine de attik. Ya artik almayacagim evde okunmayi bekleyen sayisi 20ye ulasti diye fren dusuncelerimle iceri girdim ama bende kendime ait 2 kitapla ciktim yine. Bu arada yegenim birde oralarda birkez arkadasiyla gittigi ve sevdigi bir kafeden bahsetmisti. Yorulup birseyler icelim biryerde dedik, hadi oraya gotur beni simdi de dedim, verdigi cevaba bakin "aaa yok olmaz teyze, oraya seni almazlar" dedi, nasil yani oldum:) teyze oradakiler biraz hard rock gibi diyip kafa sallama efekti falan yapti, olsun dedim. Yok teyze kiyafetin uygun degil dedi. Sipa dedim guldum ne varmis kiyafetimde iste kot kovboy cizmeleri deri mont nesi varmis yoksa sen bana yasgunum diye teyze sen yaslisin mi diyorsun dedim, ay canim benim oyle guzel kivirttiki : "yok teyze oraya 18 yasindan buyukleri almiyorlarmis" dedi:))

Lost dizisi sezon 1 bolum 20ye geldim. 24 te bitiyor. Fakat turk olsa bu diziye iste turk filmi derdik yani aynen o derece. Bir yakisikli Dr.Jack var - esas oglan biraz cuneyt arkin biraz ayhan isik biraz beyazdizilerin gri gozlu erkegi misali. Herseye yetiyor, yetisiyor, ameliyati yapip ayni anda kendi kolundan ayakta "direkt" kan vererek dolanabiliyor falan. Adada ne lazim olabilir: teknisyen istiyorsan var, otlardan anlayan mi lazim var, tekne yapacak muhendis dersen oda var, silahlardan ve dogadan anlayan iz surebilen dersen o da var mesela- ama o felcli ve tekerlekli iskemle ile binmisti ucaga, olsun ucak dusunce ayaklari acildi!! Ahh kulagin cinlasin Arabesk SenerSen ve MujdeAr:)
Dedigim gibi (Crescent cgm!!) buna vakit ayirmak isteyip istemediginize iyi karar verin- hani ben rahatim arada izliyorum, ama hadi simdi ne olacak demiyorum.

Koca ucak adaya dustu - boyle basliyor zaten: 40 kusur kisi ayakta sahilde salina salina dolaniyorlar, hepsi sipa gibi saglam. Ama dun bir tanesi agactan dusuyor, bacagi kangren oluyor, kalbi duruyor bilincini kaybediyor, tum vucudu paramparca oluyor ve sonunda adamimiz Jackin tum cabalarina ragmen ruhunu teslim ediyor. vs vs vs:)

Bahar geldi , hayatimda ne oluyor olursa olsun, ruhuma cemre dustu benim.

Kuguboynu,theNesheliToday

9 yorum:

renkler dedi ki...

Neşeye o kadar ihtiyacım var ki. İşte sorunlar çığ gibi! Offf bunaldım. Valla şimdi Bodrumda olmak filan varken buradaki işimi merak ediyorum. Emekliliğime de daha kaaaaçççç sene var... Renkler, the öfkeli today...

Gamzeli dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun adaşım :) Nice nice yıllara :)

KUGUU dedi ki...

RENKLERcgm bu mooddan hemen siyrilmaya calis ltf:(
ADASIM cok tsk ederim sana da.

bething* dedi ki...

Ya ptsei gunu neseli olan insanlara imreniyorummm! nefret ediyorumm ben bugunden yaa :(

duygu dedi ki...

yaaa ben de sonradan olma bi lost'çuyuumm ama accaip sardı beni yaa :))
hatta nette dolaşıp teorilere katkıda falan bile bulunuyorumm kendi çapımda :)
nassı bişi anlamadım minişe rağmen bi bölüm hadi bölüm diyerek sabah beşi buldum 2 gün, 2 sezonu da bitirdimm ama :))
yakalayıverdim 3. sezonu ucunndan...
soona da kızdım kendime hepsini bi andan bitirnce boşluua düşer gibi oldum :D
ahh ah spora gitmemmmm lazımmmmm :D:D

duygu dedi ki...

hahhahahaha yorummm yazmayıı becerrdimmmmm :)))
yaşşasınnnnnn şifreleri çözennn bennn :))

KUGUU dedi ki...

BETHINGcgm takvime bakma olsun bitsin:)
DUYGU welcome back yani. Sifreni nihayet bulduguna cok sevindim. Ohh be, dur bakayim gelip bloguna ilk ne yazdin acaba? Demek LOST seversin sen de:) 2. sezonu da senden alayim ileride bari:)

kurunane dedi ki...

kuğu'cğm bu ne vurucu bi cümle böyle: ruhuma cemre düştü.

bayıldım. dilerim hep ruhunda kalsın.

KUGUU dedi ki...

KURUNANEcgm tsk ederim, oyle olmus bilmeden galiba. Hepimizin ruhunda olsun insallah.