Cumartesi, Kasım 26, 2011

ISINMA HAREKETLERI

Oyle cok sey var ki.

Ama bize okulda edebiyat dersinde hep giris-gelisme-sonuc diye ogretildi ya;
bu sefer de iiiiii-IIIIII nasil baslamali nereden baslamali oldum kaldim;
bunca zaman sonra;
malum 2011 yilinda bir kere Subat ayinda yazmisim bir de simdi....

En iyisi belki de birakmali girizgahlari ve bodoslama dalmali yazmaya/konusmaya...

Ahh o kadaar cogumuz biraktik ki bloglarimizi. Ama 2006-2007-2008 yillari falan ne kadar bagliydik duskunduk birbirimize. Biri birkacgun yazmayinca onu merak ederdik nerede nasil iyi mi, gittigi tatilden sag ve esen dondu mu, cocugu hastaydi iyilesti mi vs vs diye. Resmen SANAL bir AILEYDIK burada...

Bir de benim Biriktirme Kutusu blogumda da Eylul 2010 da kalmisim. Tabi onu da ihmal ettim burasi gibi. Ayrica CEVRECI yaklasim ve amacla herkesin yazabilecegi sekilde ortak olarak kurdugum PEMBE GAZETE isimli blogumda...

Twitter'a daldim belki de pekcogu gibi 2+ yildir ondan mi acaba? Ben de mi "yazmak yerine okumak is better" tembelligi bu yaptigimiz....

Isinma hareketleri iste:)))

Kuguboynu,theHortlamayaCalisan

2 yorum:

özii dedi ki...

bırakmamalı , bende cok düşündüm nasıl başlayayım diye...homurdanırken baktım ki yazmışım :)))

Adsız dedi ki...

Birde popomundo için bloğun vardı.sende görüp üye olmuş bir süre eğlenmiştim :)

pembe gazeteni hatırladım. minnoşcan itiraf edeyim bendim :)şimdi bambaşka bir blog olmuş.

bloglardan çok şey öğrendim.en başta paylaşmayı...ben hiç kopmadım izleyici olmaktan.sadece kopan sevdiğim yazarlara üzüldüm.

faceden,twitten vb lerinden daha sıcak burası...

the tilkinin dönüp dolaşacağı yerburası :)sonuçta...

ken...