Pazartesi, Mart 15, 2010

118 ACILIMI:))

TV de son zamanlarda cok rahatsiz edici-yani bana gore sevimsiz-2 adet 118 XX reklami var ya hani. Reklam sinir edici ama amaci olan "hedef kitlesine gore" akilda kaliciligini saglamak yonunde basarili bir reklam.

Haftasonunda gazetedeki bir habere gore bu sektore 10 tane mi ne firma girmis. Buyuk pasta.
Hos bana gore ben son yillarda 118 i aramak yerine direkt internetten googleliyorum adres, telefon aliyorum ya, ama TR populasyonu icin hala tellemek daha buyuk yuzdede!

Bu sabah arkadasimla cafedeyken aradi bir numara icin. Numarada zor yada karisacak ya da database e henuz girmemis bir sirket numarasi falan degil. Kadikoy Mujdat Gezen Sanat Merkezi numarasını istedi.

11818 i aradi, verdigi numarayi cevirdi, cevap su geldi: "aradiginiz numara kullanilmamaktadir"...
.........
Pesinden reklamlardaki diger firmayi 11880 i aradi.... karsisina fax numarasi cikti bu seferde:)))

I love You'rdum Benim.

Kuguboynu,theYorumsuz

Hiç yorum yok: