Cumartesi, Ekim 24, 2009

SON GUNLER

Son gunlerde pek cok film ve tiyatro yaptim, aferin bana dedim.

Once "Karanlıktakiler" (Cagan Irmak) gittim ve yine begendim. Bu sefer aglama yoktu bu filmde ama derinden sarsan carpan yine cok hayatin icinden bir konuydu.

Sonra "Kadin Akli- Erkek Akli" isimli romantik komediye gittim. Evet tam bir sabun kopuguydu ve eglenceli guzeldi.

Pesinden taaaa gecen sene Aralikta fragmanini gorupte bu filme murtlaka gitmeliyim dedigim ama nedense ancak simdi gosterime giren ve girdigi gun hemen gittigim - megerse cekimleri 2 yil surmus, kendileri de bu kadar beklemiyormus- "NEFES" e gittim ve cok begendim. Sonundaki bir tek sahne haric!!!; o da tepkiden korkularak bence oyle cekilmis diye dusundum. Pusu ertesi yarali ele gecen teroriste silah dogrultup indirilme sahnesi idi merak eden icin. Butun gece catisma sonrasi o ruh hali icinde ben hic sanmiyorum oyle olabilecegini!

Sonrasinda acilan devlet tiyatrolari ile sevinerek aksam 6 da catkapi giseye ugradigim ve gecen sene kapali gise oynayan "Fosforlu Cevriye"yi denedim. Yine bilet yoktu ama gisedeki kisi 7den sonra ugrayin gelemyen protokol olabiliyor dedi ve sahiden en onde hem de tam ortada bilet alip izledim:)) Cok cok cok kapali gisesini anlamasamda guzeldi. Zaten tiyatroyu oldum olasi cok severim.

Ve dun aksamda yine dun gosterime giren Okan Bayülgen-Hakan Yildirim'in "Kanalizsazyon" isimli TV programlarini tiye alan filmini izledim. Cok hos enstantaneler kullanmis ama tempo bir cikip bir dusuyordu benimde kafam aynen oyle oluyordu. Sonradan arkadasim bunun aldigim grip ilacinin yan etkisi olabilecegini soyledi:))

Domuz gribi aldi basini gidiyor. Bana komik gelen ise su ki, toplumumuzda yaygin bir deyis vardir, nasilsin dendiginde "domuz gibiyim" diye cevapta verilir:)))

Hep geziyorum sanmayin. Buraya yazmamin arasinin nedenlerini bazilariniz biliyorlar oysa.

BRUNOMU cok ozluyorum, bu arada parka terkedilmis bir kopegi sahiplendim ama olmadi cok cok buyuk, beyaz kurt gibi, kangal husky kirmasi gibi. Kiyamiyorum, onsuzda duramiyorum. Nasil birakabilmisler anlamiyorum, egitimli bir kopek, daha yasina gelmemis ama 30 kg cok iri, neden aldin neden egittin baktin biraktin terkettin yuvadan attin o bebegi aklim almiyor. Hos bu hayatta daha pek cok seyi almadigi gibi.... :((( Geri aldigim yere goturdum ama hergun gitmeden beslemeden bakmadan duramiyorum. Himayemde diyorum. Simdi kisirlastirilmasi ve asilarinida yaptirdim. Birazdan onun yanina gidecegim yine.

Bu guzel havalarda hersey gonlunuzce olsun okuyan herkese dilegim...

Kuguboynu,theBlogKacagi

2 yorum:

ABİ dedi ki...

ooo, bayağı bir gezilmiş, seyredilmiş... ne güzel.
bu arada...

bruno'yu hep özleyeceksin...
hiç unutmayacaksın... bu böyle.

sevgiler.

KUGUU dedi ki...

Evet maalesef evet Sevgili ABIcgm.
Senin bir zamanlar BRUNOM bil eyokken yolladigin o mailini de hic unutmadim. Biz birbirimizi daha iyi anlariz ne yazikki:((( Senin de unutamadigini biliyorum. Ama her istenmeyen ayrilik acisi gibi bunun da unutulmadigini ikimizde biliyoruz ne yazikki....
Tsk ederim.