Pazartesi, Ağustos 03, 2009

OGLUM ÖLDÜ

Oglum Brunom Öldü 2 saat önce beni birakip gitti 5 gundur amansiz ve apansiz hastalanip

saka gibi saka gibiiiiiiiiiiiiii bu

saka gibi bu
kalakaldim

oglum öldü , daha kayiplarima alisamamisken ben, ama o hayatima mutluluk katmisken, biz birbirimize ikimiz cok cok alismisken biz harika bir ekip olmusken biz evimizde ikimiz bir basimiza mutluyken, biz iyi bir ekiptik 2 sevgili - 2 arkadas- anne ogul- 2 hayat arkadasi....
aniden
neden
neden

CANIM ACIYOR

hayat bu demeyi biliyorum diyorum da ama acimi gecirmiyor.
hele simdi sicak
ya yarin ve obur gunler ben bu evde ne hissedecegim.
evde bir tek bu koltuk benim gerisi her yer her esya onun derken

cok guzeldi
cok iyi huyluydu

BRUNO

HARRY MİNİSH BRUNO DE LA KUGUU
ABIDIN
BRUŞ
BRUNOWSKİ
AZMİ COSKUN

BRUNOMMMMMMMMMMM BENIMMMMM
OGLUSHUM
CANIM
GUZZEL KOKULUM
GUSEL HUYLUM
INATCIM

CANIM
NEDEN GİTTİNNN SEN YAAAA

6 yorum:

gülcan dedi ki...

Allah sabır versin çok zor sürekli beraber olup da bi anda onsuz kalmak :((

özii dedi ki...

Canım yaaa öyle iyi biliyorum ki o duyguyu .. Allah sabır versin. Sokakta biri gezdirirken benzerini görsem içim sızlıyor.Nasılda bağlanıyor insan herşeyiyle.
Kuğucum off ne desem boş biliyorum :( ama anlıyorum. Sadece zaman ...

Abi dedi ki...

çok üzüldüm kuğu, çok.

Beyaz Piyano dedi ki...

ölen kim annadıysam arab olayım :)

Adsız dedi ki...

canım benim yaa,
bendeki mail adresine çok sık bakmıyorsun sanırım,
geç görüyorsun diye sana buradan cevap vereyim dedim.
ve şok oldum.
senin acını benden iyi anlayacak kimse yoktur sanırım. Allah'ım yardımcın olsun, sabır versin sana.:(

Yok benim yeni bir yer filan açmadım. çok seyrek giriyorum nete. öptüm kocaman.
evet bağı koparmayalım lütfen. daha sık kullandığın bir mailin varsa bana yolla olurmu? sevgilerimle.

yağmurun damlan ve paticikler.

yalnızlar kraliçesi dedi ki...

iki yılbeslediğim kaplumbağam öldü de, günlerce içimden atamadım.. üzüntünü anlıyorum, hele ki köpek, sevgisini daha dışa vuran bir hayvan.. sabır diliyorum..