Pazartesi, Ocak 19, 2009

KITAP ASUREM

Bu sabah uyaninca soyle bir baktim da...
fiyuuuuuuu peh peh peh ve de pes Kuguu Hanim dedim.
Nedir bu basucu komodini- nasil ruhunu tum acikligiyla yansitiyor.
Aslinda fotosunu cekip koymak isterdim size ama 2 makinamla ilgili anlatacaklarim uzun surer, yani simdi kisaca cekip buraya koymam su an icin mumkun dgl diyeyim siz anlayin.

Yerine tasvir etmeye calisayim:

Oncelikle cami gecen ay yataga atlayan Brunom tarafından halledilmis bir pirinc ayakli komodin ustu abajur. Yaninda dik duran dua kitabı- yillar icinde defalarca benim tarafımdan devrilen basucu-gece subardagi sayesinde hafif dalgali sayfalara sahip. Yenisi evde olmasina ragmen neden degistirilmiyor, cunku ilk defa yanliz yasamaya basladigimda Canim Annem tarafindan basucuma konmustu bu, degistirmem.

Onun yaninda ve alt rafindaki ve tamami tarafımdan halen peyderpey- gece yatınca ruh halime gore- okunmakta olan kitaplar:
- Rehber Ruyalar - Isik Elci (dun aksam bitti)
- Destina - Mine Kırıkkanat
- Susan Miller in 2009 burcuma ait yorumunun bilgisayar ciktisi
- Iyi Esler - Luoisa May Alcott - cep kitap boyu - cocuklugumun kucuk kadınlar, kucuk erkekler, jo nun cocuklari serisinin meger 2./4 siymis, bunca yil sonra kesfedilen:) baslayip biraktim, ama kutuphaneye de geri koymuyorum- orada gormem bile simdilik guzel.
- Paris Sarhosu - a beach book- cerez
- Ruhsal Astroloji - bu inanilmaz bir kitap, sizin dogumunuzda ayin kuzey ve guney dugumu burcunuzun ne oldugu - DEHSET bir kitap diyebilirim. ben bu kadar astroloji meraklisi dglm ama kuantum-karma- spiritüel gelisiminiz ve hayatınız blah blah blah... ilgilenen kacirmasin derim. zaman zaman tekrar tekrar ele alinmasi gereken bir kitap. kendisi 600 kusur sayfa ama korkmayın sizi ilgilendiren kismi sadece 80-90 sayfa kadar, ama alınca tum tanıdıklarınız es dost cocuk anne babanızın da o burcunu bulup okumak isteyecek ve pek cok seyi anlayacaksınız.
- Eş'siz : bu ince ve salak sirin bir kitap, bunun orada kaldigini unutmusum bakin.
- WOW Vay Canına Dedirtmek- Tom Peters, is hayatında innovasyon onerileri
- Her Yönüyle Köpek Eğitimi- Bende niyet var ama hareket yok, simartiyorum oglumu ne yapayim:)

Simdi asure ayındayiz ya, soyle bakinca adeta bu da benim "kitap asurem" tarifi gibi oldu sizlere.

Kuguboynu,theMooduCalkantiliKitapSever

Hiç yorum yok: