Cumartesi, Haziran 07, 2008

OLAAAA SARDUNYA :))

O kadar cok konu var ki su kisacik ifadede.

Zaten ben bu hatunun anlatimina,tarzina hep hayranim...

Bir de fotolarina...
O fotolardaki anlatima da foto alti tek satirlarina da.

Aa birde elbette Kaplumbaga Beyle, Aktris Hanimina:))

Kuguboynu,theIcindenGeldiBirden.

O cumle icinden cikan Yan konu:

Brunomla Turkiye'de hemen hicbir yere giremiyoruz. Ornegin mall'lara girmek istiyorum. Kopek sahipleri icin kopekli sinema seanslari istiyorum. Markete cocuklari arabaya oturtarak sokuyorlar, neden bizi de almiyorlar.

Ben herkesi kendim gibi sanirim. Simdi de pembegozluklerimle her evcil sahipli hayvani ve sahibini de ayni saniyorum. Oysa tabi ayni degil. Ve eski(ve arada hala!) kopekten korkan biri olarak, yurdum insaninin vahsi icguduleri-pitbulllari vs ile...

Ama tabi hatirlarsaniz yazmstm, koskoca acikhava Hayvanat Bahcesine bile evcil kedi ve kopek giremez diye yasaklanmis bir ulkede bunlar cok utopik kaliyor.

Umarim simdilikkk :))

Ama ornegin Brunomla tum kuaforlerime, bazi cafe- pub- rest girebiliyorum, iceri veya bahcesine. Pazar gunu hep bruncha gittigim acik hava bahcede ise yasakti sasirdim. Veya Derishow'da sahibi ve tum calisanlar deli oluyor ona, 1 saatten once cikamiyoruz, fotolarini cekiyorlar, benimle degil onunla ilgileniyorlar. Veya bir gun kuaforde 2 kadin kosarak sevmeye ve konusmaya geldiler, kuaforde ilk defa kopek goruyoruz dediler. Ve aslinda her ikisininde evinde yillardir kopekleri varmis ama hem hic getirmemisler, hemde getirmeyi dusunmemisler bile meger. Nasil yani!!!! Fark bu belki de.

Ay yan konu dedim cok yazdim ki daha da yazarim...:)) Isvicreye gitmeli gormeli. Alinacak daha cok kanunlar vardir belkide:))

Kuguboynu,theDreamer

2 yorum:

Adsız dedi ki...

:)))
İltifat etmişsiiin birrr
Kimi çocuklar kimi köpeklerden daha az ehlileştirilmiş olduğundan kesinlikle haklısın market konusunda ikiiiiiiiiii:)))

renkler dedi ki...

Konu ile çok alakasız olacak ama senin kedinin adını aldığı Annabel Lee Edgar Allan Poe nin şiiri değil mi?