Perşembe, Mart 27, 2008

SOBELENEN KUGUUU SOBELER:)

Alfabenin cagristirdiklarinda NILLYcgm beni sobelemis. Dogrusu ilginc olacak cunku hic dusunmeden aklima geleni yazacagim ve bakalim ne cikacak en once ben merak ediyorum. Psikolojik testleri severim ve inanirim; bu da bir nevi eglenceli ama oyle bir anket:))) Ve bilirsiniz bu testler dogrudur ve dogru cikmasinin ilk ve tek kosulu ise soruyu okur okumaz dusunmeden cvp vermektir...

O halde basliyorum bakalim sizinle birlikte kendimi incelemeye. Bu arada bu bazilariniz icin dumur da olabilir- ketum Kendini saklayan Kuguuya neler oluyor babindan:(


A : Annem, ask, ailem, asalet
B: Babam, Belmushum
C: Canimin ici olanlarin hepsi
Ç: Çetinceviz
D: Deniz, daima Deniz, okyanus, Dalgalar...
E: Eriskin, Eziyet:(
F: Fadime:)) Guzel kadin senin adin ne????? Fatmaaaaaaaaa :)) Tatlimsin birtanemsin sen benim herzaman tek !
G: Guney ve akdeniz )) ah Gunessssss:)) ah sicaklik ah denizim ahhhh
H: Harikulade, happyhours
I: Ishik, IsItmak
İ: Ibrahim:)
J: kesinlikle tek kelimeyle cok severim bu harfi cok ozel ve anlamlidir benim icin, JOY.
K: kalem, kitap, katip:)
L: laylaylom (maskem benim), lufer, levrek
M: Manisa(bu nereden cikti simdi inanin hicbir fikrim yok oyle geldi, gecen arayan Mxxx in Memleketi ayni zamanda , aaaaa ne mana?)
N: Neden nasil nicin ????
O: osurcan !
Ö: Öpücük ve özlem
P: Pamukkale.
R: Raziye, hani sidikli olanindan bugunlerde:))
S: Sevmek & birde : Sevdigim bir harf ve "artik" bir tanesi haric S ile baslayan tum isimleri severim, ama fazla duygusal oluyorlar.
Ş: şemsiye. neden bazilari soyleyemez bunu ve şemşiye der acaba diye merak ederim, son yillarda hayatimiza/dilimize giren şarj da (ceptel) diyemezler şarz derler ya:))) sahi neden? R harflerini soyleyememek igibi bri sey mi bu da acaba?
T: Tül, Tel, Kel:)) (biri beni cozsun luuuuuuuuuuutfen:))
U: - ugrasma artik benimle yeter!
Ü: üzüntü üzüntü üzüntü üzüntü üzüntüüüüüüüüüüüüüü biktim:(
V: van canavari:)
Y: Yemek yemek:)
Z: Zızzzzzzzzzzzzzzzzt erenkoy.... :))
Oh be delirdim galiba sahiden...........

Ben de Paticikler, Aycicegi ve DSA yi sobeliyorum. Birde kendisi eger kabul ederse ERDIL BEY'den buyugumuzden rica ediyorum.

Kuguboynu,theEBE:))

7 yorum:

Ayçiçeği dedi ki...

Cevaplar süper :) "F" ve "R" özellikle. Bakalım benim aklıma ilk ne gelecek, hehe :))

paticanlar dedi ki...

Fatma kim? Joy kim? Belmushum isminin asıl yazılışını düşün düşün bulamadım.
ve ben sana aylar önce "süs eşyaları sobesi" yaptım hani nerede?
ve ve ve ,özür çok özür paticiklerimin bundan sonraki yazısı kesin bir veda olacak.(zaten onun için sallayıp duruyorum galiba)
belki burada 13. yorumda dizerim harflerin çağrışımlarını.:)))

Hee sahi, evveli günde benim günümdü. doğduğum gün.:)))
koç gibi koçum yani.
yükselenimde koç sanırsam :( ama bu kadar su sevmemden dolayı ben balık olduğuna inanmıştım.yani bu karışıklığın sebebi bana hep "sabah ezanları okunurken doğdun" dediler.
-sabah ezanının da diğer ezanlar gibi belli dakikası yoktur, belli bir süresi vardır ya.imsak vaktinden,güneş doğmasına yakın bir zamana kadar okunabilir.her caminin hocasına bağlı.:))-
O sabah O4.45 de okundu.ama güneşo5.47de doğdu.
saat 4-5 arası doğan koç, 5-6 arası doğan balıkmış.
Ama benim doğduğum yıllarda saatler ileri geri oynamıyordu ki. yani hala tam çözebilmiş değilim..))
amaan boşver, kendi kafam karışmış. seninkini de ne karıştırıyorsam? :)))

ERDIL dedi ki...

Kugu kizima:
Bu gün Sobene cevap verdim.Yasamin icinde Alfebeyi aradim.
Sevgiler saygilar.

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Güney dedin, güneşşşş dedin, hele deniz dedin ya... yaralarımı deştin.:)))

renkler dedi ki...

Hımm Joy neden önemli acaba. Ben meraklı bir kadınım, şimdi düşün dur:)

KUGUU dedi ki...

AYCICEGIcgm hadi amaaaaa
3. cagrim bu sana:))
YAGMURumDAMLAmPATICIKLERim benim,
fatma ve joyu es geciyorum sorularda, belmush ise = belma oluyor:))
Ve SEN neden nasil niye bizi birakip veda ediyorsun ya:(( Kabul etmiyorum.Gitme lutfen. neden boyle bir karar verdinki?? Ozelime mail atar misin canimcim??? neredeyse 1 ay arayla mi dogmusuz yani- 23 subat ve 26 mart ???Yillari saymiyorum tabiki. GITME. sevmedim bu kararini:((

ERDIL BEY oyle guzel bir cvp vermissinizki ankete. Elinize yuregine saglik diyorum. Buyugumuz olarak yine gosterdiniz kendinizi. Varolun.

INCEGULum deniz gunes, beraber desildik desene sen:)))

RENKLERcgm cvplarda daha dusunecek cok sey de var aslinda ama bunu da dusun elbette, ustelik plakamda ile J var benim:))Al sana tuyo:)))

nilly dedi ki...

Tesekkurler Kugucum. Sende benim gibi Z'de koparmissin olayi :))