Salı, Şubat 26, 2008

NEWKUGUU:) OLD'DAN KURTULMAYA CALISIYOR

Az once bir onceki postumdaki dogumgunu msjlarima, ancak, gecikmeli ve toplu bir cevap yazdim.
Yazinca da farkettim ki yazdigim son postlardan katbekat uzuuuuuun bir cvp olmush:)

Nerede eski Kuguuu ve hergun, ama gercekten hergun yazdigi yeni uzun postlari, nerede?
Hayata donecegm.
Pek yakinda.... Hopefully.
DSA diliyor en azindan:)

Kuguboynu,theIstiapHaddiArtikAshti-KendideSashti - HerkesZatenNasilTasiyorDiyeSashkindi!!!

(inanilmaz uzun bir konuyu/hayatini, bir imza ile bu kadar kisa ve net anlatabildigi icin kendisini, yani Gercekte Geveze olan Kuguu'yu kutluyoruz. Kendi de sashtikaldi buna tam su anda:))

ps: FikriminInceGulu canimcimin bana hasta haliyle hazirladigi hediyesini cok sefdm, bir kez de buradan tesekkur ederim. Insallah/amin:)

7 yorum:

THe MaN WhO SolD ThE WorlD dedi ki...

Ben dilekleri dilemeye başladım, erçekleşince haber verirsin, bazıları gerçekleşirse haber vermene gerek yok zaten bende orada olurum :)

renkler dedi ki...

Ben bile her gün yazmıyorum, hemi de kısacık yazıyorum .Bize nazar mı değdi ne!

renkler dedi ki...

Ben bile her gün yazmıyorum, hemi de kısacık yazıyorum .Bize nazar mı değdi ne!

paticanlar dedi ki...

canııııııııııııııııııııım ben geç kalmışııııım.
yeni yaşın sana çooooook güzel günler getirsin.
(kaç kaç kaç kaç ???????:P)
bütün güzel dileklerin ve benim dileğimde bu sene gerçekleşsin..))

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

E o zaman bu doğum günün yeni Kuğu'nun başlangıç günü olsun mu olsun..:)) Dünya güzeli, sen her halinle gönül köşkümün en özel odalarından birindesin. Hediye dediğin nedir ki... sen daha güzellerine layık bir hatunsun. İnşallah.. amin.:))

İncegül, the yataktan kaçıp kaçıp arkadaşlarını ziyaret eden afacan kadın.:))

KUGUU dedi ki...

DSA:) yorum yok:)

RENKLERcgm, birseyler oldu sahide bize ya... Ben bayragi sana vermistim, sen atlamazdin hergun yazmayi ama sen de artik... Derhal silkilenelim guzelim... ne dersin?

YAGMURcgm butun guzel dilekler ve senin benim icin nicedir dilediklerinde gerceklessin insallah guzelim. Khotsi:) Muck

INCEGULcgm temiz netice almana cok cok sevindim. Cok sukur Allahima, Afacan Kadin:) Hadi kalk artik saglikla guzelim. Senin yeni guzel yazin olmadan bir tek gun bu blogistanda biz yazamayanlar icin bile zor geciyor okumazsak...

paticanlar dedi ki...

:) meyas şeni bevri beeeevri khotsi.
ya gülüm, sen gürcü değilmisin hakikaten?