Cumartesi, Eylül 15, 2007

YORGAN ALTINDAN -2

Cmt 19 sulari.

Daha iyiceyim merak etmeyin, ama sIkIldm bu durumdan.

Ilac kullanmayi sevmem de, bilmem de ben. Kuzenim antibiyotik baslamami soyledi ilk gunden ama tabi soz dinlemedim. Artik bu aksama baslayacagm, aldirdim dedigi ilaci.

4 gun once sirrini hala cozemedigim bir olay oldu. Tasindigim evin tum telefon, adsl, kablo tv vslerini kestirmistim tasininca. Cunku bu evde zaten hepsi var. Malum huylu ve titizimdir bu tip konularda, hersey duzgun olmalidir. Gittim birer birer kalan odemeleri de yaparak kapattim (Kapatirken zaten son odenen faturadan o gune olan sureyi de gun hesabi yaparak tahsil ediyorlar- yani hesap tertemiz oluyor, arkadan kovalayacak bir borc kalmiyor!!!). Sonra bankama gidip hepsinin otomatik odemesini iptal ettim. Yeni fatura numaralarini otomatik odemeye baglattim.

Fakaaaaaaat postakutumda buldugum yeni telefon faturasi numarasi o eski numaram!!!!!! Adres burasi!!! Telefonu arayinca kapali !!!!

NASIL OLDU BU ???????? Cozebilen soylesin ne olur?

Kuguboynu,theStillSaskin:))

7 yorum:

Adsız dedi ki...

Kugu hanım,telekom özelleşti ya...
onun bir şubesi var.Bir de oraya
müraccat etseniz.Adı :

''PROFESYONELLERLE ŞAKA OLMAZ''

Sevgiyle,Arzu.

Nasıl geçti habersiz... dedi ki...

canım bende nasıl olduğunu sormaya gelmiştiim. antibiyotik içmeden iyileşilmiyor maalesef.
diğer konuyu ben hiiiiç anlayamadııım.
miktar çok mu fatura da peki.?

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Canım ben de içemiyorum o ilaçları. Alıp alıp biriktiriyorum.:)) Ama, geçmiyorsa kullan. Bir an evvel iyileş inşallah..:))
Valla anlayamadım fatura işinin nasıl olduğunu ama, iyi olunca hemen araştırırsın eminim.:))

KUGUU dedi ki...

Damlacigim antibiyotigi unutmadan icersem iyi tabi, cep alarm kuruyorum satine ben de. Bu arad ayok fatura tutarinda birsey, sifir kapattim dedim ya bu gelen 6.67YTL aylik ucret diyorrrr.

HORTLAMIS gibi bir sey diyebiliriz hatta buna hahahhaah buldum vallahi hortlak telefon bu:))

INCEGULcgm olmasi mumkun olmayan birsey bu yani... HORTLAMIS TELefoN a sen nediyrosun, bence uydu:))

Jilfeym dedi ki...

iyileşiosun sen yazının uzunluğundan belli: )

renkler dedi ki...

Canım, geçmiş olsun. Ne kadar sıkıldığını tahmin edebiliyorum...

O konuyu ise çözemedim:-) Öyle tuhaf durumlar ile karşılaşıyoruz ki artık şaşırmıyorum:-)

KUGUU dedi ki...

GULFIcgm cok guldum harikasin ve haklisin.

RENKLERcgm vallahi daraldim ve yeter artik dedim, ustelik ilaca basladiktan sonra daha iyiyim gercekten.