Cuma, Temmuz 20, 2007

RUHUMUN SARKILARI

Benzin istasyonuna girdigimde genelde usenir nakit oderim, ama usenmezde kartla odeyeym diye asagi inersem eger mutlaka marketten bir cd alip cikiyorum galiba ben (kendimde yeni farkettigim huy):) Durduk yerde sehirde "uzun yoldaymisim gibi hayalcilik mi yapip kendimi kandiriyorum boyle yaparak bilmiyorum... Ama su andaki sehire hapsolmus ruh halime de uyuyor hani:))

En son 15 gun kadar once Emre Altug'nun "bana yani sahsima ozel"!!! cikarttigi albumu aldim (bu arada bilmeyenler icin albumun adi "kisiye ozel", kotu esprim gume gitmesin pls yani). Oysaki limewiredan yaridan cogunu indirmistim bile, ama elinde albumun tadi farkli mi oluyor nedir. Album guzel, hit sarkisi "kapis kapis"i zaten duyupta kimin soyledigini bilmedigim andan beri seviyordum. Ancak benim icin en guzel parcasi "Neyleyim" isimli parcasi. Simdi insanlar normal olarak bir sarkiyi sozleriyle dinler begenirler, ama anormal olan Kuguu hicbir sarki sozunu dinlemez, bilmez merak da etmez. Ammmaa beni muzik vurur daima. gelmis gecmis sevdgm butun parcalar boyledir. Soz dinlemem bana hitap etmez arti dinleyecegm diye baslasam bile en fazla 5 saniye sonra dinlemeyi unuturum, dedim ya ilgimi hic cekmez. Bu nedenle en populer sarkilara bile; mesela sahilde atesi yakmissin, site gencligi gitarla oturmussun (eskiden tabi:), kozlere patatesi surmussun, vs vs.. iste oyle tatli bir ortamda bile eslik edemem, hatta nakaratlara bile! Ama gerekirse iyi uydururum o ayri:)) ehhh bunca lafin kissadan hissesi ise olurda bu sarkiyi dinlerseniz ya da biliyorsaniz eger, sozlerinde aaa Kuguunun sarkisi demeyiniz, muziginde kanat cirpiniz benimle beraber lutfen:))

1-2 ay oncede bir arkadasimin yollamasiyla ogrendigim ve hic duymadigim cok guzel bir parcaya da vurulmustum ben. Yuksek Sadakat'ten "Doneceksin Diye Soz ver". Harika yumusacik bir piyano ve viyolensel tinilari dolu bu sarki. Sozlerini bilemeyecegm:)) Ama bu sarkiyi da dinlemeye doyamamistim. Hatta sirf bunun icin acaba hobi olarak cello ya mi baslasam, ders alsam becerebilir miyim diye falan dusunup, ciddi sekilde internetten de arastirdim. Ama celloya baslamak icin 14 yas civari iyi olurmus efendim:)) Kazulet gibilere pek tavsiye edilmiyor. Piyano mu denesem diyorum. Ki annecigim eve piyano da almisti son senelerinde, ama biz torunlara ders aldirdik, basinda foto pozu bile vermedim. Ya benim muzik aletine yetenegim falan yokki. Ama su celloda tek bir parca calabilsem mesela .... hayal iste.... :))

Aaaa durun NILLYcgm olsa ne yapardi, hemen ikisinin youtube unu bulur koyardi buraya. Bakayim hemen ben de. Bugunlerde bir BETHINGcgmin yolladigi relax parcasini bir de bunlari ya da boyle soft seyleri dinlemeye calisiyorum. Ya bu arada aklima geldi de ben bu grubu da hic izlememisim, gorduysemde farkinda bile degilim, sayenizde simdi youtube de ben de teserruf etmis olayim bari (boyle mi denir di bu kelime? Erdil Bey size sorsam??)

Buldumm:
http://www.youtube.com/watch?v=_WQzf9ptgVs

Amaaan sarkiyi buldumda klip degil birisi hazirlamis meger, ama olsun sarkiyi dinleyin siz, ben de cikan diger kliplerinden tanisirim.

Emre(ben ona oyle derim), evet Emre ise tabi daha buna klip cekmedigi icin bu da klip dgl.

http://www.youtube.com/watch?v=R9nR-inIK78

Bakalim begenecek misiniz current favorilerimi.

Kuguboynu,theMusicCalarODinler:)

12 yorum:

nilly dedi ki...

Kugucum sarki konusunda ayniyiz. Bende once hep muzige kapilirim. Nakaratlari genelde ogrenirim ama tamamini bildigim sarkilar cok azdir. Hep boyle bir fasila gidip hep beraber sarki soylemek isterim mesela, ama hic birinin sozlerini dogru durust bilmem. Ben zaten Yanni gibi, Kitaro gibi, Vanessa Mae gibi Fahir Atakoglu gibi newage tarzi muzikleri bosuna sevmiyorum demek ki, sozsuzler ya :))

Seni de BETHING'le el birligi yapmis gibi youtube'cu yapacagiz galiba sonunda :)))) Koydugun sarkilari dinledim. Muzikleri cok guzel hakikatten.

nilly dedi ki...

Bak hemen de sana cello'yu cesit cesit calan bir amca buldum. Iki yontem cok basit. Cucuklar ve eller. Ben cubuklari seciyorum hehehehehe

http://www.youtube.com/watch?v=gsavk0FX3Ro

HATTAAA, sen cello ogren ben flut. Sonra Metro'da konser veririz :)

http://www.youtube.com/watch?v=GMUlhuTkM3w

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

O zaman benim yavru çok müsait çello için. Zaten öbür aletler minicik kalır elinde.:)) Ben sözleri severim şarkıda. Ama senin için, müzikte kanat çırparım söz.:)))

ABİ dedi ki...

bana göre her ikisi birden..
ikisi bi arada tadından yenmez yanii. dinlemeye doyulmaz.. bence tabi..

KUGUU dedi ki...

NILLYcgm evet yavas ydozlar halinde youtube cu olur gibiyim sanki dgl mi:))
Bu arada cellist amcam dehset yani! 1 adam 1 cello ve 37 ayri ses, mubarek orkestra gibi:)) ben cubuk falan degil tahtasina def gibi vurdugu kisimlari alayim en iyisi.

INCEGULcgm vallahi minige niyetlenecekseniz simdiden niyetlenin canimcim, bak bende gerci 18likim!!! ama yine de gec diyorlar:)

ABI mutlaka haklisin, zaten ben de kendi yeteneksizligimden sozediyordum:))Keske becerebilsem yani.

KUGUU dedi ki...

NILLYYYYYYYYYY bu senin icin

http://www.youtube.com/watch?v=nvM9Hr-xLkQ

calabileceksem soyle calayim be guzelim ben, sendeki amca 37 sekle girdi bir parca icin, yapamam ben:))

ABİ dedi ki...

mesela bak şimdi burada hem yandaki playerdan high hopes'u dinle,, hem tercüme edilmiş sözleri oku.. hâttâ sonra bir de müziği kapatıp alttan youtube'tan klibi seyret..sözleri düşünerek.. iyi gelmiyormu allasen?::)) yeteneksiz olduğunu sanmıyorum.. becerirsin..

KUGUU dedi ki...

deneyecegm tamam.
becerirsem de malum "hocam" iyi:))

ABİ dedi ki...

:)

anemon dedi ki...

yüksek sadakatin o parcasına bende hasta olmuş her dinleyip basak yerler gitmişimdir sözleride müziğde ben sarkılarda kanat cırp maktan cok sey yaparım ritmine göre tabiki

bu arada livemire programı bendede vardı hep ondan indirordum parcalrı gecende pcme temizlemek istediğimde bir arkadas geldi ve bilmediğim bir sey öğretti bana livemire çalma programıymışş

ama sarkı calmak yada indirmekten farklı bir çalma yöntemi

ve gösterdi inanamıdaım pcdeki bütün bilgilerine giriyor ve istediği dosyayı calıyor ve denedik basa birin pcdeki sarkıları gördüm inanamdım benim pc ondan virüsten gecilmiyormuş dost tavsiyesi

nilly dedi ki...

Senin icin Cellolara bakarken bu videoyu izlemistim ve begenmistim. anlasilan sende begenmissin.

KUGUU dedi ki...

CIVCiIV:) bloguma hosgeldin, Bursadan taze esintiler getirdin saolasin. Bu arada limewire ile ilgili yazdiklarin urkutucu, zaten dunya da net kullanimi Matrixi gecti artik, kimin eli kimin cebinde belli degil vallahi:(
Biliyor musun bana da bir blog sayfasindan trojan girmisti. Olmaz sanma oluyor. Hani bazi bloglarda acinca reklam sayfasi gibi acilanlarda oluyor ya. Temizletmeme ragmen yokedilemedi o trojan:( Format atilmasi gerekiyor.

NILLYcgm, eh biz nereden tanisiyoruz saniyorlar tatlim:) Sen flute basliyorsun degil mi, Metrolarda calacagiz degil mi:))