Pazartesi, Ağustos 21, 2006

HOSBULDUM:))

Ben geri dondum...

Kuguboynu,theYazacagimdir! :)

11 yorum:

Annelog Atölye dedi ki...

Hoşgeldin:)

Gamzeli dedi ki...

Anaaa hoşgeldin canım...nasıl geçti tatilin..Hadi anlat da merakımız geçsin...

bething* dedi ki...

kugucum welllcomee backk :)
ben bu aralar cokk yazma tembeliyim islerden oturu..ama senin maceralarini bekliyorum :)

Adsız dedi ki...

e yani sonunda!
Kuguthewelcomeback!

CRESCENT dedi ki...

Hoşgeldin!:)

Beyaz Piyano dedi ki...

hoşgeldin kuğuu sen yokken buralar çok sessisdi biliyonmunsun

Yaz dedi ki...

hoşgeldin kuğuu :) özlettin walla :)

zeyno dedi ki...

Hoşgeldin Kugucum, özlettin ama telafi edersin değil mi:)

gazel vakti dedi ki...

Kız kuğu gözümüz yollarda kaldı beya.

yalnızlar kraliçesi dedi ki...

hoşgeldinnnnnnnnnnn

KUGUU dedi ki...

POTANSIYELcgm tsk ederim. Valla yedigim ictigim derken ne 1 gram vermisim, ne 1 gram almisim:( Demekki ayni sekilde yemeye icmeye dvm etmisim yani bunda anlatacak pek birsey yok canim.
ANNELOGcgm tsk ederim.
GAMZELIcgm tsk ederim, olur anlatmaya calisacgm.
BETHINGcgm sagol canim ama ay simdi kendimi bir garip hissettim, macera falan yok vallahi:)) tatli bir tatildi.
RETURN2/SIRACI tesekkurler, iyi uymus:)
CRESCENTcgm tsk ederim canim, yeni takilarin bir harika olmus yine.
BPcgm senin tatil nasildi peki? Hem ben de sizleri osledim biliyon musun:))
YAZcgm tsk ederim canim benim.
ZEYNOcgm tskler, denerim. Ortaligi bir toparlayayim vallahi tatilde kasinan parmaklarimi salarim geri blog klavyem uzerine:))
GAZELcgm guzelim sagolasin.
KRALICEcgm sana da tsk ederim.
HOSBULDUM dostlar sagolun.