Pazar, Şubat 26, 2006

ISTEMEDEN BLOGUM OLDU

Merhaba,

gercekten boyle oldu. Bloglararasi gezerken yeni buldugum bir bloga comment eklemek istedim ve blogcu disina izin vermedigi icin apartopar blog acmis oldum:)

Ehh madem blogum var kullanayim peki.

yaklasik 1 aydir filan blog dunyasini kesfettim, hepsi birbirine linkli tatli dostluklari falan okuyorum zevk aliyorum ama kendime acmayi 1-2 dusunmeme ragmen hep vazcaydim. Cunku ben hicbirzaman gunluk tutan biri olmadim. Ablama veya arkadaslarima ozenip, hatta belki de mutlaka olmasi gereken birsey sanarak tuttugum 1-2 gun veya birkac hafta disinda hic gunlugum olmadi benim.

Oysa yazmayi cok severim. Okumayi cok severim.

Ama gunluk sevmem der/d/im... demeye devam eder mym gorecegiz:))
yani gercekten sevmem. insan acipta yillar sonra okumamali. Iyi yada huzunlu anilari. Muhim olan aklinda kalanlardir ne kadarini nasil hatirladigidir. Okuduklari -mutlu bile olsa- onu huzunlendirmekten baska neya yarar ki....

Iste budur gunlukler hakkindaki yorumum. Hadi vatana millete hayirli olsun . Hangi arkadasa comment yazarak baslamistim ben bu ise az once Fikrimde Ucusanlar.... sagol ne diyeyim.

http://ucusanlar.blogspot.com/

Cok konustum - hepmize hayirli olsun :)) - Kuguu

1 yorum:

ucusanlar dedi ki...

Okuduğum halde niye sana bir teşekkür yazmamışım hayret.

Genellikle yine böyle geceleri hoşaf bir saatte okuduğumdan mıdır acaba.